Armbandje

Hallo mama’s

Joey heeft van mijn zusje een armbandje gekregen met z’n naam er op. Het is gewoon een zilver armbandje die, zoals ze in de winkel hadden gezegd al direct om kan bij een baby, en die ook om kan blijven omdat er een veilige sluiting aan zit. Mijn broertje en zusje en ik hadden hem vroeger ook, en we hadden hem altijd om. Nou heb ik met mijn vriend een discussie, want hij wil niet dat Joey dat ding in bed om houd. Maar ik vind het zo’n gepriegel om hem steeds af en om te doen.

Is het nu echt zo gevaarlijk om de armband om te laten?

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik persoonlijk ben niet zo’n voorstander van sieraden bij baby’s. Zeker niet omdat ze overal aan gaan trekken en plukken. Maar ik weet niet of een armbandje kwaat kan.

Groetjes,

Michèle

Anouk, hier precies hetzelfde! Julia kreeg van haar tante een prachtig zilveren armbandje met haar naam. Ik wilde het omhouden, maar papa was bang dat ze het af zou trekken en op zou eten…Daar zit misschien iets in. Ze steekt nu ALLES in haar mond. Wel kunnen ze het denk ik nog niet zelf uittrekken, omdat ze de coordinatie missen om naar hun polsje te gaan met de andere hand…Maar je weet het nooit. Wij doen het alleen bij feestjes om en dan doen we het uit als ze gaat slapen. Ze ligt nu ingebakerd, dus nu houdt ze het om. Ik zou het voor de zekerheid afdoen als Joey gaat slapen…Wel lief he, die mini-armbandjes?

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hmmm mijn meisje heeft nog geen sierraden. Ik heb zelf wel de bedelarmband van mijn moeder gekregen en daar heeft ze drie bedels bijgehangen voor me. Waarvan 1 dingetje met haar volledige naam. Ze heeft wel van pappa en mamma haar eerste boedha al gekregen. Een vrij grote en die staat nu op de vensterbank voor het raam in haar kamer naar de deur te kijken en als we 's morgens de gordijnen open doen aait ze hem nu even.

Groetjes,

Michèle

hier ook een armbandje hoor met naam.
Maar doe deze in bed af je weet nooit wat ze ermee kunnen doen.

groetjes Gytha

Altijd af doen in bed! Je weet maar nooit! Je kunt beter elke keer priegelen dan dat je je kind een keer in bed vindt met dat armbandje in z’n keel. Je kunt nooit zuinig genoeg zijn op je kind.

Dus eigenlijk is je vraag over het gevaar van dat armbandje in bed volledig overbodig! Je vriend heeft helemaal gelijk!

Groetekes, Sje

Wij hebben van mijn schoonmoeder ook een goude armbandje gekregen met Tim zijn naam erop. Dit armbandje is vroeger van mijn man geweest. Ik doe het ook altijd af s’nachts. Bij het CB gaven ze zelfs aan dat het beter is helemaal geen armbandjes om te doen bij baby’s. Tim heeft het soms om, vind het wel heel schattig staan. Maar hoeveel gepriechel het ook mag zijn, als hij gaat slapen doe ik het echt af. Je weet maar nooit wat er mee gebeurd…

Groetjes,
Sandra

Hallo,

Oke, dan zal ik hem ionderdaat maar elke avond af blijven doen… Ik kan zeker het beste alle risico’s uitsluiten, maar omdat de juwelier zo overtuigend had gezegd dat de sluiting er voor is gemaakt dat hij door de baby zelf niet los kan word gemaakt, en gewoon altijd om kan blijven, wou ik het even met jullie overleggen Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Anouk

De baby kan het dan weliswaar misschien niet zelf losmaken ( waar ik dan al me twijfels over zou hebben ) ,maar wat te denken van het ergens achter blijven hangen/haken ? Ik zou het zeker nooit en te nimmer om doen bij het slapen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

toen puck bij mijn moeder logeerde was zij vergeten het armbandje af te doen. Ze is vast komen te zitten in het campingbed. hele arm rood en zij helemaal over d’r toeren. ik zeg altijd afdoen, het is een kleine moeite…

Dat zijn natuurlijk ook verkooppraatjes Anouk, als hij had gezegd dat ie het af zou krijgen koop je het dan nog??

Enne inderdaad blijven hangen is ook een optie waar je niet aan wilt denken.

Groetjes,

Michèle

ruben heeft ook een armbandje! heel erg mooi maar hij gaat s’nachts wel af!
ik neem liever het zekere voor het onzekere!!

groetjes!!!

karin aaltink-stapelberg

Hoi,

Jony heeft haar armbandje al om sinds 1 maand en hij zit er nog steeds om heb hem nooit afgedaan hoogstens om het wat loser vast te zetten.

Ik moet zeggen er is nooit wat gebeurd.

Als ik jouw was zou ik gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.

Groetjes Cora

Heel fijn dat je dat even komt melden in je eerste bericht hier… Nu moet ik gaan googelen op die armbandjes van jullie? Mijn kind is inmiddels bijna toe aan z’n eerste horloge…

Groetjes Anouk

Ps; waar ben je zo lang geweest?? Ik denk huh? Mamasnoekie… Dat is lang geleden?

Groetjes Manderijn.

haha manderijn er stond een reactie tussen van iemand anders… die heb ik weggegooid… reclame maken is niet toegestaan zeker niet op die slinkse manier

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hahaha ja ik ben al een hele tijd niet meer actief hier hihihi! Ik kreeg een e-mail dat er op een topic van mij was gereageerd, een nogal rare reactie, vandaar dat ik even reageerde

Groetjes Anouk