Haay ik moest voor school wat dingen uitzoeken over wipstoeltjes:
Waarvoor dienen ze previes?
En hoe denken andere mensne over wipstoeltjes?
Hebben jullie argumenten (zoveel voor als tegen) over wipstoeltjes?
Jullie doen mijn er groot plezier mee
alvast bedankt
(argumenten) wipstoeltjes
Hoi!
Ik gebruikt het wipstoeltje meestal, om mijn zoon zijn zijn fruithapje te geven, om dat hij nog veel te klein is voor de tafelstoel.
En dan hebben we de grootste lol.
Verder als hij wat verveelend is, en ik ben aan het eten koken, zet ik hem vaak bij me in de keuken neer, in zijn wipstoel en dan is het goed.
En toen hij net een paar weekjes was kon je hem op die manier ook lekker in slaap wiegen.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

hey marianne
ben ik helemaal mee eens…
daar gebruik ik het ook voor!

mama van damanja
(03-07-2005)
Ons mannetje is nu met zijn 6 maanden heel beweeglijk op schoot en daar wordt je na 5 min wel effe knetter van. In het wipstoeltje doet ie maar lekker en aangezien dat hier in de box, op de bank of op de grond staat kan ie lekker alles zien. Daarbij vind ik het erg nuttig dat zijn zus Evianne zo effe lekker met hem kan tutten zonder tussenkomst van mamma. Ik let er wel altijd goed op dat hij er nog niet te lang in zit, maar dat komt ook omdat deze al vrij rechtop zit ( anders wil ie dr niet in de muts )

Ja hier ook iemand die de wipstoel gebruikt
Justin vind het heerlijk om in te liggen zo kan hij al alles zien
Eten doet hij er nog niet in want hij is pas 7 weken het is wel de bedoeling straks
voor ons was de wipstoel goed vanaf dat onze baby 3 maanden was (tot nu, 5 maanden) Ik gebruik het voor flesvoeding (als ik op de bank zit en zij in haar wipstoeltje), en soms tv kijken. ik kan haar niet altijd vasthouden maar ik wil haar niet altijd op haar rug laten liggen. Dus is de wipstoel een goede oplossing…
Ik gebruikte de wipstoel ook voor de fruithap enzo, toen de dametjes nog te klein waren om in de kinderstoel te zitten.