Hoi meiden,
Zoals jullie denk ik wel weten is moppie een kleintje en vorige maand meldde ik wat het consternatie bureau had gezegd. We moeten volgende week terug om te wegen. Nu is moppie dus ziek. Vandaag gelukkig koortsvrij maar nog wel pieperig. Sinds de vakantie is ze minder gaan eten. Het is net alsof ze stuctuur vervelend vindt in haar mond en ze plopt het er zo weer uit. Zelfs dingen die ze altijd heerlijk vond. Om haar toch wat calorieen binnen te krijgen gaf ik wat meer lekkere dingen maar nu eet ze koekjes ook niet echt. Ik ging brinta door de melk doen, gevolg halve boterham ipv hele 's ochtends. Ik denk dat ik dus terug moet naar hoe we het deden met niet te veel snoep maar los daarvan eet ze dus echt veel minder dan een halve maand geleden. Herkennen jullie dit? Ik vrees zelfs dat ze wat is afgevallen…
Ergens heb ik het gevoel dat ik er geen aandacht aan moet besteden, zo van dan eet je maar niet want dwingen lukt toch niet maar ik heb steeds dat stemmetje in mijn hoofd van “Je hebt al ondergewicht, eet nou alsjeblieft!” Nu vermaken we haar een beetje met een speeltje of zo waardoor ze nog wel wat eet, anders ging er echt geen hap meer in.
Oh ja, geen toetje zou ik niet snel doen en al deed ik dat dan was dat geen probleem want ook daar eet ze maar 2 happen van…
Oh meiden herkennen jullie dit? Is het iets tijdelijks? Misschien wel ook doordat ze ziek is? Want na de vakantie at ze best weer aardig 's avonds en hebben jullie nog tips?
groetjes,
Wendy