Appelsap


#1

is er iemand die mij kan vertellen met welke leeftijd een kind appelsap mag drinken?

onze kleine meid is nu bijna 6 maanden

alvast bedankt.

groetjes christian


#2

Ik geef Isa groeifruit (is ook appelsap) maar ik zou het wel even verdunnen hoor! En volgens mij mag het nu al wel hoor!

Groetjes Martine


#3

Hoi, Je mag ze nu al appelsap geven, maar waarom probeer je het niet eerst met gewoon water of slappe thee. Ik ben zelf tandarts assistente geweest en hoe vroeger kinderen aan sapjes beginnen, hoe eerder ze wennen aan zoet en niets anders meer willen drinken. Onze jongens drinken echt het liefst water en nu ze wat ouder zijn willen ze ook wel eens een sapje, maar water is nog echt favoriet. Ze moeten het wel leren drinken, want het is best raar op het begin (zit nl geen smaak aan), maar hebben ze de smaak van water eenmaal te pakken, dan willen ze niets anders meer.

Succes!

marijn


#4

Altijd eerst verdunnen met wat water!

Maar probeer ze te leren water te drinken zeker met warme dagen

 

Tries


#5

ongezoet appelssap mag vanaf 6  maanden eerst wennen door er een aantal eetlepels water aan toe te voegen. Geef het 's morgens om te kijken of het een reactie geeft. als dit zo mocht zijn dan moet je meer verdunnen en langzaam wennen.

 


#6

jah hoor je kind mag nu al wel appelsap hebben alleen niet teveel half flesje per dag

groetjes