Appelsap vraagje

Even een vraagje voor jezelf, er gaan zoveel verschillende verhalen op, maar mag je nou wel of geen appelsap als je aan de race bent want die slappe thee komt me ook een beetje me strot uit inmiddels.

Groetjes,

Michèle

Ikzelf ga van appelsap gigantisch aan de race (smakelijk ), maar ik weet niet of dat is omdat ik er niet tegen kan of dat dat in het algemeen is…

volgens mij werkt appelsap wel laxerend, dat zie ik bij bo tenminste. Of dit bij volwassenen ook zo is, weet ik niet. Maar beschuit werkt wel goed, en Norit, dat schijnt ook een goede remmer te zijn, kun je bij de drogist halen!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Weet ik woezel maar das geen drinken enne cola light lijkt me ook geen optie nu

Groetjes,

Michèle

in het ziekenhuis zeiden ze van niet dus ik zou daar vanuit gaan.

Dus geen appelsap voor deze mamma…

Groetjes,

Michèle

Met appelsap kan het 2 kanten op. Ik weet niet beter of appel heeft een stoppende werking. Maar dan praten we over appel en niet over appelsap (ik weet niet wat ze daaraan toevoegen voordat het appelsap heet).

Groetekes, Sje

Roosvicee Stop een optie?

Groetekes, Sje

Ik heb een fles biologische pure appelsap staan. Dus niks toegevoegd.

Groetjes,

Michèle

Keuze aan jou om het te proberen.
Maar met bepaalde dingen is het gewoon persoonlijk.
Ik weet bijv. niet beter dan dat ontbijtkoek stoppend werkt, maar bij meneer Sje is het precies andersom.

Groetekes, Sje

Oh mij hebben ze geleerd dat het laxerend is

Groetjes,

Michèle

ze zeiden in het ziekenhuis dus dat je geen appelsap moet drinken tijdens buikgriep. dat bedoelde ik met dat ik zei dat ik dacht van niet. (het niet moeten drinken) het is wle laxerend volgens hen

Nou ja ik hou het dan maar even bij me slappe thee dan helaas…

Groetjes,

Michèle

Appelsap zou ik idd ook niet zo snel doen, mijn broertje heeft toen ie jong was in 1x een pak appelsap op gedronken…nou enof hij daar dunne van kreeg!

Het schijnt dat rode wijn en cola waar de prik uit is ook een stoppende werking hebben… heb het zelf nooit getest, maar het is voor een keer wel lekkerder dan eindeloos thee drinken!

En heb je ook niet Rosevicee STOP ?

Beterschap,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Appelsap zou ik niet doen. Peuters krijgen daar vaak diarree van, dus lijkt me niet dat het stoppend werkt. Cola is juist wel goed als je diarree hebt. Of dit ook voor light geld weet ik niet. Maar goed cola is in principe zulke bocht voor je lijf dat het de boosdoeners schijnt uit te schakelen. Bij mij helpt het iig altijd prima.

groetjes Ramona

[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”

Lilypie Pregnancy tickers</

Nou ik mag alles weer hebben ben van de race af dus ik ga denk ik zo een lekker glas biologische appelsap nemen

Groetjes,

Michèle

haha geniet ervan meid!
ik heb allang geen appelsap meer in huis gehaald
want rico wil constant: osiecee

Mijn moeder bracht deze fles mee. Morgan is aan de taxi tegenwoordig en dat vind ik wel prima want zo krijgt ze meteen zuivel binnen.

Groetjes,

Michèle

taxi? hm misschien wel een keer leuk voor de afwisseling. ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de kindjes tegenwoordig allemaal drinken…
en eten als tussendoortjes vergeleken bij een half jr terug
maar meid ik ga tukken.
even topic openen met die ene vraag, ben gewoon benieuwd
truste!