Apetrots op mn kanjer!


#1

Ik kan het niet laten… kijk nou toch wat een heerlijk ventje…

Ik vrees al te weten wat hij later gaat worden
Jasper Iwema krijgt er concurrentie van een naamgenootje bij, gelukkig voor hem (en voor mij!) duurt dat nog heel wat jaartjes

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#2

Wauw! Kijk hem eens stoer zijn!!
Heerlijk bekkie trekt ie er ook bij


#3

Wauw, gaaf! Is dat jullie motor? Erik zou jaloers zijn. Die is ook helemaal gek van motoren; hij weet precies wie Rossi is en dat hij op een Ducati rijdt

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers


#4

Supergave foto’s! Echt megastoer!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#5

Ja megastoer dat vind ik natuurlijk ook

Dit is de motor van z’n opa. Allemaal motorrijders in onze families dus jasper zal er ook wel door aangestoken worden! Vorige week was het TT dus dikke pret voor Jasper, we hebben langs de kant staan kijken toen alle motoren weer weg reden en hij stond werkelijk naast me te stuiteren van enthousiastme, die zwaaide elke motorrijder uit! Grappig

O, en hij heeft zelf een politiemotor op accu gekregen daar steelt ie echt de show mee, hij gaat er nu al als een stuntmannetje op staan, scheef zitten of een beetje springen waardoor het voorwiel van de grond komt… griezelig maar niets aan te doen, het zit gewoon in z’n bloed!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#6

@Carolien, dan waren jullie dicht bij ons in de buurt. Wij wonen vlakbij Assen. We hebben met de TT ook nog met Erik motoren gekeken, hij was net zo enthousiast als Jasper. Papa hier gaat altijd naar de races, dus over een paar jaar zal Erik ook wel mee willen.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers


#7

Wat super gaaf!



#8

Wat een leuke foto’s!

Echt heel stoer.

Groetjes,
Sandra



#9

@M, dat is grappig! Als ik het had geweten dan had ik even m’n ogen goed open gehouden op zoek naar een enthousiast stuiterend Erikje! Hadden ze even samen kunnen stuiteren, hihi Tja als je in de TT-stad woont dan mag je dat spektakel natuurlijk ook niet missen. Wel super leuk hoor, als ie nu een motor hoort aankomen dan stopt ie acuut met wat hij ook maar aan het doen is, steekt z’n vingertje in de lucht zo van ‘mama luister eens’ en roept dan MOTO. En als ik hem vraag wat een motor doet, dan steekt ie vol kracht z’n arm vooruit en ‘geeft gas’ HHHuuuuuunnnnn je moet het eigenlijk zien, echt geweldig

Leuk voor hem joh, over een paar jaar met papa mee naar de baan! Dat gaan we ook zeker met Jasper doen als ie wat ouder is. Vergeet alleen de oordopjes niet…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#10

Wow vette motor! kicken foto!


#11

@Carolien, dat van die oordopjes komt goed. Papa werkt in de wegenbouw, dus hij neemt van die oorbeschermers voor Erik mee. Dat is al helemaal uitgedacht Haha, Erik doet het precies zoals Jasper. “Oh, luister mama. Een motor!” En dan inderdaad heel hard gassen erbij. Echte jochies, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers