Ja… hebben jullie ook wel iets opgemerkt aan jullie kleine ?
Leuke en aparte gewoontes dat je achteraf wel om kan lachen.
Nou mijn Tobias van 3 eet altijd het witte gedeelte van de Liga. Hij had een keer voor mekaar gekregen om het hele pak te ontwitten en hij stopte de afgekloven koekjes netjes weer terug in de doos en dan weer in de kast.
Kom en deel de leuke momenten
Aparte grappige gewoontes
Hahaha! Die is wel erg leuk van Tobias! Wel fijn dat hij het ook weer terug in de kast zet…
Luka geeft zijn koekje, appelstukje, drinkbeker, etc. weer aan je terug nadat hij een hap of een slok heeft genomen. Na iedere hap of slok dus!
Wij moeten het vasthouden en teruggeven als hij weer een hap of slok wil hebben. Erg grappig!
En met het eten schept hij van zijn bordje, geeft de lepel aan ons en wil dan samen de lepel vasthouden om het eraf te happen…
Zo kan ik eigenlijk nog wel een boek vol schrijven…
Hmmm… om maar eens iets te noemen… Nora zegt heel opgewekt PARDOM na ieder (al dan niet hoorbaar) windje en boertje. daarna moet ze grinniken…
We blijven lachen om alle dingen die ze verzint… zeker nu ze echt begint te praten!
Liefs!
Als ik of pappa zich stoot roept morgan Sorry He en dan komt ze je troosten. En als ze iets niet meer hoeft kwa aten geeft ze het aan het konijn, dus als ze gestopt is met eten of zegt lus nie dan moet ik daarna heen snel in jos zijn hok kijken.
Groetjes,
Michèle
Lisa heeft de gewoonte om, als we samen een boekje lezen, mijn vinger vast te pakken en daar mee aan te wijzen ipv haar eigen vinger! Ook erg grappig om te zien! Ze krijgt ook van ons wel eens een rolletje snoep (van die soort snoepjes die ook aan een kettinkje te krijgen zijn, snappen jullie?!) en die snoepjes legt ze dan op een onderzetter voordat ze ze opeet hihi!