Julian ruikt wel eens een beetje uit z’n mond.
Hij is lang verkouden geweest, misschien dat het daar mee te maken heeft? Maar dat is nu echt wel over, en nog ruik ik het.
Enig idee?
Apart geurtje
kan heel goed zijn hoor
als je verkouden bent ruik je immers toch anders
of zijn tandvlees die kan een beetje geiriteerd zijn dat kan uit ruiken
trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder
mijn dochtertje had het altijd als er een tand of kies doorkwam, dan kwam ik daar achter als ze huilerig was en dan rook ik altijd een heel apart luchtje, een beetje een medisch luchtje zeg maar, de huisarts zegt dat dit kan kloppen omdat ze dan een beetje weerstands vermindering hebben doordat tand/kies doorkomt en de keel amandelen kunnen gaan opspelen, dit zou je kunnen gaan ruiken.
Ik weet niet hoe zijn ontlastingspatroon is, maar als hij last heeft van obstipatie kan je ook uit je mond ruiken.
Ik heb van de week iemand gehoord die zei dat ze heel duidelijk kon ruiken als haar kindje een ontsteking had aan bijv. haar oortjes. Dat gaf ook een apart geurtje.
Ik wil hier niet mee zeggen dat dit ook het geval is bij Julian. Maar een ontsteking schijn je ook te ruiken.
Ontlasting is allemaal prima. Geen obstipatie o.i.d. De ene keer is het wel wat harder dan de andere keer, maar dit verschilt per dag, dus van obstipatie kun je dan nog niet spreken.
Ik hoop dan maar dat er een tandje aan zit te komen en dat het geen enge ontsteking is of zo!