Antonie Kamerling overleden

Dat blijft schrikken zeg! Een BN’er die zo plotseling overlijdt. Altijd vreselijk natuurlijk, maar zoiets komt natuurlijk gelijk in het nieuws en dan grijpt het je toch aan.
Geen idee wat er gebeurd is?

(Update 10.30 uur) - Acteur Antonie Kamerling is overleden. Het lichaam van de 44-jarige acteur is in de nacht van dinsdag op woensdag gevonden in zijn huis. Dit heeft zijn management donderdag bevestigd tegenover het dagblad De Telegraaf. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat heeft zijn zwager, Albert Verlinde, zojuist bevestigd.

dit staat op msn.nl dus waarschijnelijk zelfmoord
erg sneu voor zn vrouw en kindjes

nee toch!!! he bah ik vond hem altijd zo leuk en zo normaal gebleven ik zat van de week nog te zwijmelen bij de oude stukjes gtst!
ik ga eens even kijken wat en waarom

before you judge me, try hard to love me

he getver zeg.
wat ontzettend sneu voor de familie.

liefs,
Rinske

o sabje heeft het al gedaan wat verschrikkelijk jong nog en dan kindjes achterlaten dan moet hij het wel heel moeilijk hebben gehad want anders laat je dat toch niet zomaar achter!

sterkte aan de familie

before you judge me, try hard to love me

ja schrok er zo van denk kijk gelijk even
en hij was indd erg jong ja

Ik las het inderdaad ook. Dacht gelijk aan zelfmoord, wist al wel dat hij regelmatig depressief was. Vreselijk naar. Hoe naar moet je je voelen dat je je kinderen (en vrouw) wil achterlaten en je kinderen wil laten opgroeien zonder vader en in de wetenschap dat je het niet waard was om voor verder te leven?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Verschrikkelijk nieuws! Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik het hoorde!
Mriek, je haalt mij de woorden uit de mond. Ik had mijn zus aan de telefoon toen we het hoorden, en dat is wat wij ook al zeiden tegen elkaar. Hoe ontzettend verschrikkelijk je wel niet moet voelen, om zoiets te doen, in de wetenschap dat jij je vrouw en 2 kindjes achterlaat die inderdaad vanaf nu, zonder vader zullen moeten leven… Echt woorden schieten mij te kort als ik zoiets hoor…

liefs woezel

Geschokt las ik het bericht op Telegraaf.nl. Jeetje mina wat erg is zoiets!!
Ik word echt heel verdrietig als ik denk aan zijn kinderen die nu gewoon zonder vader moeten doorleven. En natuurlijk zijn vrouw die haar partner is verloren.
Hoe erg kan het leven zijn dat je je kinderen en vrouw achterlaat…en blijkbaar is er dan geen hulp meer die je daar bij kan helpen.

Pffff echt heel verdrietig allemaal

Lilypie Pregnancy tickers

Ik las via Hyves ook allerlei berichten van mensen die zeggen:
“Wat een lafaard, wat een mietje, wat zwak!” enz
Hoe denken jullie daarover?
Ik ben van mening dat je zoiets niet zomaar doet… het moet voor hem echt enorm zwaar geweest zijn om deze beslissing te nemen.
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is dat hij zijn vrouw en 2 kinderen achterlaat!

Blijft altijd heel lastig om hier iets over te zeggen.
Het eerste wat ik denk ik wat een egoistische daad, maar dat is misschien een beetje kort soor te bocht. Iemand die zo depressief is is ziek. Die weet gewoon niet meer wat hij moet doen denk ik. Hij zal gedacht hebben dat zijn vrouw en kinderen beter af zijn zonder hem. Jeetje als je dat denkt…pff dat vind je jezelf echt niet meer de moeite. Hoe kan zoiets zover komen he & wat moet dit heftig zijn voor zijn vrienden en familie. Die hebben ook niets kunnen doen om dit te voorkomen. Heel triest.

quote:
Ik las via Hyves ook allerlei berichten van mensen die zeggen: "Wat een lafaard, wat een mietje, wat zwak!" enz Hoe denken jullie daarover? Ik ben van mening dat je zoiets niet zomaar doet.. het moet voor hem echt enorm zwaar geweest zijn om deze beslissing te nemen. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is dat hij zijn vrouw en 2 kinderen achterlaat!

Ik ben het met Saro eens en denk ook niet dat we die discussie moeten voeren. Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld in zijn hoofd. Vanaf een zekere hoogte zal niemand dat weten, ook zijn familie niet…

Het blijft in en in triest als er iemand overlijdt die je lief hebt, op welke manier dit ook gebeurt…

Groetjes Natasja

Zat in de auto toen ik het hoorde. Vreselijk nieuws, vond het altijd zo’n lief joch.
Toch een beetje jeugd sentiment, gtst van vroeger. Tranen schoten in mijn ogen toen ik het hoorde. Erg zielig voor isa en de kinderen om zo achter te moeten blijven, maar denk wel dat hij al ver was want anders besluit je niet bewust om jer vrouw en kleine kinderen zo achter te laten. Kan alleen zeggen: Rust zacht antonie, en niemand weet wat leven is, alleen dat het je gegeven is…

Gr Patries

Ik ben het met Saro en Kringeldingetje eens. De reden waarom iemand zelfmoord pleegt is er een die altijd moeilijk te bevatten is voor anderen. Als je je realiseerd dat iemand gekozen heeft voor de enige weg die geen terug kent dan weet je dat het zwaar genoeg is geweest daar is geen reden verder bij nodig. Het enige wat je kunt doen is stil staan bij degene die achter blijven en hopen dat zij het verlies een plekje kunnen geven.

Groetjes,

Michèle

Ik schrok ook heel erg en moest zelfs even een paar tranen laten.

Ik vraag me ook altijd af hoe ver je moet zijn wil je de dood kiezen boven het leven. Als je geen weg terug meer ziet naar het licht in de oneindig zwarte wereld waar je je in begeeft… ik vind het wel erg als mensen zeggen dat iemand dan de weg van de minste weerstand kiezen want hoe groot moet de stap zijn om zelf te kiezen voor de dood en je weet dat je je vrouw en kinderen achterlaat? Dat doe je niet zomaar…

Ik hoop dat zijn vrouw en kinderen het grote verdriet een plekje weten te geven en ik hoop dat hij de rust heeft die hij zo graag wilde (gek altijd om dat te schrijven, want dat weet je dus nooit!)

Ik las op Twitter dat Claudia de Breij zei: Antonie, de grote, lieve, mooie, getalenteerde, veel te jonge, blonde dood…

Groetjes van Sascha en Senne

Ik hoorde het in de stoel bij de tandarts.
Vreselijk gewoon, kon het niet geloven.

Opmerkingen als Zwak, Laf en Mietje schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Ik werk in de psychiatrie en depressieve mensen hebben het HEEL maar dan ook HEEL zwaar.
Wij kunnen als buitenstaander echt geen oordeel vellen over zo’n wanhopige daad.

Ik leef mee met Isa en de kinderen en de rest van zijn geliefden.
RIP Antonie.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik heb vanmorgen met Tim gezwommen, dus ik wist het nog niet. Schrok me rot toen ik de titel van dit topic las. Pff heftig hoor voor zijn vrouw en kindjes. Maar idd van een laffe daad wil ik echt niet spreken. Mensen die dit doen zijn al zover heen dan ze idd denken dat het beter is door te leven zonder hem/haar. Een vriend van mij heeft 3 keer geprobeerd zelfmoord te plegen. Gelukkig is het nooit gelukt en gaat het nu heel goed met hem. Hij heeft me wel eens uitgelegd hoe hij zich voelt op het moment dat hij zoiets doet en geloof me dat is niet fijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Oooo, ik wist dit ook nog niet. Wat een akelig bericht zeg. Ik had dit helemaal niet verwacht. Zelfmoord…Ja, dan moet er toch al heel lang iets spelen. Iets wat wij niet weten. Je kiest daar niet zomaar voor. Wat erg voor Isa Hoes en hun twee jonge kindjes. Zij moeten alleen verder…Echt heel erg! Ik vond hem ook altijd zo’n gewone jongen, heel nuchter ook…Maar zo zie je maar dat schijn bedriegt. Echt schokkend nieuws.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Heel erg schokkend nieuws… zo jong ook… He bah!

Ik ben het met de rest eens…Je weet niet wat er in zijn hoofd heeft afgespeeld.

Liefs, Melanie

Geloof me, je bent heeeel ver heen wil je erover nadenken… ik spreek helaas uit ervaring… ik kan het me goed voorstellen dat hij geen uitweg meer zag… gelukkig heb ik wel de goede hulp gekregen! Ik weet dat ze het nooit zullen lezen, maar een dikke digi-knuffel voor Isa, Merlijn en Vlinder…