Antislip knieen

Morgan doet heel erg haar best om te kruipen. Ze zit op haar knieen en ze wil graag vooruit. In de box (ja ze zit er weer in) en in haar bed kruipt ze redeijk rond, maar op de vloer lukt het niet vanwege het laminaat. Te glad.

Weet iemand of er iets is in de trant van antislip op de knieen zodat ze niet wegglijden???

Groetjes,

Michèle

Toen Tim begon met kruipen was het in eerste instantie tijgeren wat hij deed. Na een weekje ongeveer is hij echt op handen en knieen gaan kruipen. Wij hebben een plavuizen vloer en boven en op zolder wel vloerbedekking. Maar hij kruipt dus ook echt op de plavuizen vloer en die is ook glad. Denk dus dat dat vanzelf wel komt als ze het goed kunnen.

Of er iets van antislip bestaat, daar heb ik geen idee van. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

geen idee ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar want ik heb ook laminaat. En weer in de box!!! hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Wij hadden nog vloerbedekking over. Hier hebben we een stuk afgehaal en dat leggen we dan op het laminaat. Merel kruipt nog niet echt. Maar als ze op haar buik ligt heeft ze wel meer grip en glijdt ze niet weg. Een vloerkleed kan ook, natuurlijk
Ik kan me nog herinneren dat m’n moeder vroeger wel eens onze broeken maakte met van die knielappen van leer (of nepleer). Ik weet niet of dat glijd, maar misschien is het een idee? Je moet het ook mooi vinden…

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wij hebben overal alleen maar hout en laminaat en onze meiden hebben zonder antislip leren kruipen. Ze moet er even handigheid in krijgen om op een gladde vloer te kruipen. Dus niks antislipperigs gaan regelen voor die kleine meid want zo leert ze niet omgaan met gladde oppervlakken om zich op voort te bewegen.

Geduld is een schone zaak…en je vloer ook met zo’n rondkruipend meubelstukje. Ik vond onze meiden ideale swiffertjes toen ze rondkropen! Vooral met een ribfluweel broekje aan was de vloer zo stofvrij!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ben jij erg zeg sje… maar je hebt wel gelijk… Ja ik heb wel iets gezien maar dat is omslachtig, maar ze heeft pech en zal het toch zelf moeten leren.

Groetjes,

Michèle

Precies, zelf lekker laten uitzoeken hoe ze op een laminaatvloer vooruit moet komen. Hier in Brabant zeggen we dan “Ge moet er gin aajkes onder leggen!”.

Groetekes, Sje

Hoi,

Vind je het echt zielig en wil je ze het niet zelf laten uitzoeken( waar ik overings ook voor zou kiezen) dan heb je bij de naaiwinkels en op de markt en volgens mij ook bij de Hema leren knie en elleboogstukken. beetje kjaren zeventig begin jaren tachtig maar die kregen wij opgenaait als we weer eens een gat in onze broek waren gevallen.
Misschien een idee???

groetjes

lon106

Huh??? En nu in ABN… dan snap ik het ook…

Groetjes,

Michèle

Ge moet er gin aajkes onder leggen = niet teveel verwennen of niet te soft mee omgaan.

Letterlijk vertaald: Je moet er geen eieren onder leggen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 27 Apr 2009 20:05:50

Ah oke ja die snap ik wel. Maar we laten haar wel lekker modderen anders leert ze het nooit op eigen kracht.

Groetjes,

Michèle

Precies, het heet niet voor niks “met vallen en opstaan” en voor kruipen geldt dan “met vooruitgang en stilstaan”. Haha!

Groetekes, Sje

Dylano moet maar gauw gaan kruipen dan heb ik de stofzuiger ook niet meer nodig en hoeft hij niet meer bang te zijn

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Bij Baby Walz verkopen ze anti-slip dingen voor op de knieën. Ze zien er uit als stukken maillot met anti-slip nopjes erop.
Ik hoop dat dit niet wordt gezien als reclame. Ik heb alleen even gegoogled

Ja die had ik ook gezien Claartje dank je wel. Maar het lijkt wel of ze ook ikke ben leest want ze doet de grootst mogelijke moeite om vooruit te komen en het lukt haar nog ook een beetje.

Groetjes,

Michèle

Zie je wel, gaat helemaal goedkomen met die kleine meid.

Groetekes, Sje