Antilekbeker


#1

vraag over antilekbeker en brood

Hallo,

 

Ons dochtertje van 7,2 maanden wilt niet uit een antilekbeker van advent met zachte tuit drinken, ook niet uit de antilekbeker van nuby, en ook niet uit die goedkope antilkbekers....

Kan iemand mij vertellen wat ik evt. kan proberen, want met een klein handflesje van difrax met een gewone speen speelt ze enorm, en word er ook veel mee geschut, en hierdoor ligt alles onder de sap, maar ze drinkt er wel wat van, maar die fles kan ik niet zomaar bij haar in de buggy of box laten staan, want dat word een heel waterfestijn...

ook ben ik sinds 4 dagen begonnen met brood en een fles melk laten vervallen ( die van 16.00 uur)Nu is ze vanaf die tijd wat jammerig....Wat zou dit kunnen zijn, of is dit gewoon toeval???

Graag zie ik tips tegemoed...

bedankt


#2

Hoi hoi.....

Toen ons zoontje 7 maanden was wou hij ook  helemaal niet uit een antilek beker drinken.Wij hebben toen geprobeerd of hij wel aan een rietje wou drinken en dat ging super goed.Helaas heeft het wel de nadelen dat ze niet met een beker rond kunnen lopen en wat kunnen drinken als ze dorst hebben.Maar ja ..... het drinken kwam er op deze manier wel in en we hebben gewoon af en toe geprobeerd of het via de antilek  wel ging en met een jaar deed hij dat gewoon vanzelf.

Groetjes  MOEMEL.


#3

Probeer anders eerst haar te begeleiden en het zelf aan haar te geven, ik heb er een hengsel aan (wat hij beet kan houden) en laat af en toe even los wanneer hij jet zelf wil doen. Gaat het te wild, dan neem ik het weer over. Wanneer het goed gaat ben ik reuze enthousiast en hij vind het dan ook helemaal super. Ik ga hiermee door net zolang tot ik zeker weet dat 'ie het zelfstandig kan (wat best nog wel even kan duren ;))

Geef je alleen brood? Ik geef er wel drinken bij...je kan "gewone" melk proberen, of anders opvolgmelk (is goed voor haar en lekker). Diksap is hij gek op en ook roosvicee opvolg drinkt 'ie goed

Sterkte ermee,

 

Groetjes, vonneg