Andijvie maken

Hmmm dat klinkt ook erg lekker zeg!
Hier is het toch wat anders geworden… Mijn vriend verwachte de beloofde broccolie met kaassaus, en aangezien schoonmoeder dat niet lust, kreeg zij een potje rode bieten erbij… Brrr die lust ik dan weer niet!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hier was het uiteindelijk ook wat anders. Ik wilde gegratineerde zalm in de oven maken, maar ik bleek het pakje Knorr te zijn vergeten! Dus ik stuurde mijnj vriend naar de Appie. Komt 'ie thuis, bleek dat hij het pakje niet kon vinden (het was een klein Appietje). Hij had toen stoommaaltijden brocolli-zalm. Hij zei: ‘Ik ben snipverkouden, maar stinken ze nou zo?’ En inderdaad! De geur die er af kwam, was niet te doen! Als vis te veel naar vis ruikt is het foute boel! Ze waren 35% korting. Toen ben ik ermee teruggegaan, voor de derde keer die dag naar de AH - was ook al 's middags met Eef gegaan - en de teamleidster zei meteen: ‘Pfoe, die maaltijd stinkt altijd door de brocolli, maar deze is wel heeeel erg!’ Ik kreeg meteen mijn geld terug, heel netjes. Uiteindelijk is het macaroni met tomaat en courgette geworden! Na wat omhaal zeg maar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dat je intussen nog zin had om te koken rainbow!!! Dat had ik allang niet meer gedaan

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

De magnetron stond te ronken meid, ben je gek, ik had er ondertussen ook geen zak zin meer in! Gemak dient de mens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

owww oke hahahhaha, vond je al megastoer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

In de winkel hangen kruidenzakjes voor door de stampot (heel veel verschillende soorten) daar staat precies op wat je moet doen. En het smaakt heerlijk

Onze bami was weer heerlijk en mamma heeft ook nog even de zak kroepoek soldaat gemaakt

Groetjes,

Michèle