Andermans kinderen

@Michele: ja een ander nummer op, hier is dat heel normaal dat er muziek op wordt gezet in de bus.
toen wij naar preston palace gingen zaten ze tegen ons aan te zeiken dat die muziek af moest, terwijl het de radio was, nette normale muziek op skyradio en hij stond nog zacht ook.
dan denk ik ook van: zeik niet zo. wij zitten 4 uur lang in de trein en mogen best zachtjes muziek op zetten. in hoeveel treinen/bussen staat er niet standaard een radiootje aan??
oh nee het maakt me echt niet uit als mensen de muziek zachtjes hebben staan. maar ga niet staan schreeuwen in de bus/trein en al helemaal geen grove taal.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 02 May 2010 12:59:04

als het zachtjes aan zou staan en redelijk normale muziek zou ik dr ook niets van zeggen
maar de muziek van tegenwoordig is voornamlijk gevloek en gescheld en dan nog zo loeihard vind ik niet kunnen

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@ inge, maar wat je al zegt als het normale muziek ik vind ik het niet erg. Maar ik moetst laatst verplicht naar the prodegy luisteren en een stel uitgelaten tieners die het wel heel stoer vonden dat ie zong smack my bitch up. Daar stoor ik me aan. Of ze hebben heel hard turkse muziek aan staan. Dat zij daar naar luisteren moeten zij zelf weten maar ik vind het niet mooi en ik moet er niet verplicht toe worden naar te luisteren.

Groetjes,

Michèle

ooh hahaha ja precies, dat snap ik dan wel ja.
precies met wat ik zei over dat nummer over N*** en K***** en " JE K** L*****
AUB ZEG doe normaal denk ik dan.
dat doe je gewoon niet zoiets, dat vind ik dan wel nog erger dan smack my bitch up haha maar je snapt me wel. dadelijk zegt dat kindje van 3 dat na, moet je toch niet aan denken.
Maar Kwa dat is Rijco niet zo’n handige, als je m irriteerd op zo’n manier dan moet je van goeie huize komen wil m dan nog kalmeren als ze niet luistere

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat dat betreft ben ik blij dat ik hier woon. Hier hebben ouders nog gezag. Als een kind hier iets verkeerds doet en ik zeg er wat van word er echt wel geluisterd & zo niet dan ga ik naar de ouders en krijgen ze daar een draai om de oren. Nee das 1 van de voordelen van AFRICA.

Tjonge jonge wat ben ik blij dat ik achteraf woon en daar volstrekt niet mee geconfronteerd wordt. Heerlijk!!.
Jony heeft haar eigen “speeltuintje” in de tuin. En de buren van ons 2 stuks waar Jony wel eens mee speelt die slaan nog niet zulke taal uit, omdat ze nog jong zijn en er ook nog niet mee geconfronteerd word(en).

oh maar er moet geen 1 snotneus een grote smoel open zetten tegen mijn kind, of iets naar hem gooien of wat dan ook, dan hebben ze echt een probleem met mij,
die sleep ik bij wijze van bij zn oren naar zn ouders toe

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker