Liske gaf in haar topic al aan dat haar zwangerschap haar zwaar valt. Ik durfde het niet zo goed op het forum te zetten, maar doe het naar aanleiding van haar topic toch maar wel…
Mij valt het ook zwaar. Ik ben niet zo misselijk geweest als een paar van mijn mede-zwangeren, maar toch vind ik deze zwagerschap best moeilijk. Ik slaap al sinds het begin van de zwangerschap heel slecht. Moest een keer of 3 tot 4 naar de wc en sinds een aantal weken droom ik heel raar en als ik wakker wordt pieker ik door. Ik word er een beetje depri van en kan niet echt genieten. Met als gevolg dat ik me weer schuldig voel tegenover de kleine, want hij/zij is hardstikke gewenst en welkom. Met Merel was ik constant met de zwangerschap bezig en zat ik op een roze wolk, Nu (nog) niet. Ik hoop wel dat dat nog gaat komen, want ik voel me gewoon schuldig. Dit verhaal voelt ook wel als zeuren, zeker als ik me bedenk hoeveel vrouwen niet in mijn schoenen willen staan… Maar het lucht ook wel op om het ff kwijt te kunnen…
Groetjes Natasja