Andere voeding en oei ik groei

Hallo, daar ben ik weer… haha

Ik gaf Dana (8,5 maand) de hele tijd 2 soorten flesvoeding, friso standaard en comfort door elkaar heen, maar ik vroeg me van de week eingelijk af waarom ik dat nog deed dus ben ik nu een kleine week over gegaan op alleen friso standaard.
Ze heeft nu bijna elke luier gepoept (zeker tussen de 5 en 8 keer) en is de ene keer heeeel dun en de andere keer heel dik.
Is het normaal dat ze zoveel poept en had ik wel over moeten gaan op alleen standaard voeding van friso of kan ik gewoon beter weer terug gaan naar het oude?

bedankt, groetjes lennie

Oja, ik heb toch maar het boek “oei ik groei” gekocht en er staan best veel dingen in die herkenbaar zijn maar ook veel dingen waarvan ik denk: goh dat heeft ze nog nooit gedaan terwijl het bij het hoofdstuk van 6 maanden staat en ze is nu ongeveer 8,5 maanden.
Zijn er hier nog meer moeders die dat vinden of loopt mijn kleintje echt een beetje achter?

gr

hoe is het gekomen dat je 2 soorten flesvoeding gaf?

ik heb niks met het boek oei ik groei ken het ook niet,lijkt mij niet hoor ontwikkelt ze zich verder goed goed groeien eten enzo

dan lijkt mij niks aan de hand

Volgens mij heb ik 2 soorten gegeven omdat ze in het begin last had van krampjes en het cb zei dat dit mischien een idee was. Heb het al die maanden zo gelaten tot ik er laatst over na begon te denken waarom ik het nog zou geven.

Je kind loopt niet achter Lennie. Zie het voorwoord van het boek. Het boek is niet bedoeld als wedstrijdje. Het geeft alleen aan wat je kindje evt. zou kunnen op bepaalde leeftijden. Het ene kind is anders dan het andere kind. Onze oudste kroop bij 9 maanden, er zijn er ook die met 6 maanden al door de kamer gaan.

Extremen en uitzonderingen zijn er altijd. Dus niet zenuwachtig worden van de opsommingen in het oei-ik-groei-boek.

Ik heb het ook nooit helemaal doorgelezen. Alleen op momenten dat ik het vermoeden had dat ze in een sprongetje zaten omdat ze niet lekker in hun vel zaten, keek ik in dat schema en van tijd tot tijd bij bepaalde opvallende ontwikkelingen las ik het betreffende hoofdstuk.

Groetekes, Sje