Dan wil ik nog even ook off topic reageren mbt een spiraal. Heel leuk dat dit gezien wordt door sommige hier als de morning after pil, maar dan heb je blijkbaar niet goed begrepen wat de mirena spiraal doet. Die geeft namelijk ook hormonen af, waardoor je niet zwanger wordt, mocht er toch een eitje bevrucht worden, kan het zich idd moeilijk innestellen (niet onmogelijk) maar dat is met de pil ook zo omdat het laagje waarin het vruchtje in nesteld een stuk dunnen wordt door de pil (is tevens 1 van de functies van de pil) voor het geval als je dus toch een bevrucht eitje hebt, het zich moeilijker kan innestelen. Dus als een spiraal als een verkapte abortus gezien wordt, dan kun je dat van de pil dus bij deze ook zeggen, en zou ik de strips die je nog hebt heel snel weg gooien!!
Mijn nicht werkt bij Organon, het bedrijf die o.a. de pil, spiraal, nuva ring maakt, Sterker nog, zij is 1 van de genene die de nuva ring heeft bedact en ontwikkeld, dus de meeste informatie heb ik op dat gebied uit eerste hand, en betrouwbaar dus.
@Esther, dat vind ik wel heel erg brutaal, ik vind dat als kinderen bij elkaar willen spelen, dit wel mag, maar er moet eerst netjes gevraagd worden, bv via de voordeur ofzo, maar niet wanneer het ze blieft zo naar binnen komen en hun gang gaan!!!
liefs woezel