sje, ik beoordeel u niet hoor, van mij mag je op een ander ze, ik zal daarvoor niet laten om met je te praten,
Ik hoop dat je het niet verkeerd opnam he!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa
sje, ik beoordeel u niet hoor, van mij mag je op een ander ze, ik zal daarvoor niet laten om met je te praten,
Ik hoop dat je het niet verkeerd opnam he!
Hoi Samya,
Nee hoor ik nam het helemaal niet verkeerd op en tuurlijk weet ik dat je me niet beoordeelt, maar voordat ik links naar andere sites plaats (ondanks dat het geen concurrerende site is) wil ik dat liever eerst even checken bij een van de moderators van deze site.
Dus het was voor mij eigenlijk ook alleen maar positief bedoeld, want ik geef je graag de naam van de site door.
Ik wacht dus even de reactie van een van de vaste bewoners van ikkeben af!
Groetekes, Sje
sje
ewel dat vind ik attent van jou dat je het eerst vraagt of het mag!
ik nam het zeker niet verkeerd op hoor. ale je kan ook wel tegen een duwtje dus hehe
quote:
sje: dan is dat niet op deze site of wel? zoja waar is dat ergens heb ik nog niet gezien. zonee, foei foei foei
hey sje,
samya wilde niet weten welke site dat was, maar of het hier op de site was.
zo ja, konden we het ook zien en zo nee, dan kijken we niet omdat we niet vreemdgaan oke? hahaha.
is niet echt duidelijk geloof ik.
samya, kan jij het NOG duidelijker uitleggen aan sje?
Groetjes Christa, mama van
quote:
is niet echt duidelijk geloof ik. samya, kan jij het NOG duidelijker uitleggen aan sje?
Ewel beter kan ik het niet uitleggen dat is het percies! ik dacht inderdaad dat het hier ergens was en dat ik blind was dat ik het nog niet gezien had, hehe.
bedankt voor je hulp christa!
Ik kan het allemaal nog redelijk volgen ( ben er ook al effe ahummmmm )al heb ik nu ook even een beetje moeite met het uit mekaar houden van al die nieuwe gezellige meekletsers hihihihi. Wel erg gezellie hoor !
ik heb het ook nog soms moeilijk om die ‘oudere’ kletsertjes te volgen,
en zeker wie er een grotere kletsertje is dan de ander. Alhoewel ik al nieuwe kletsertjes gezien heb die aardig hun best doen om de oudere in te halen.
hehe (no names)hihi
Ik vind het ook zaalig echt waar!
ja heb jij weer gelijk in samya,
die ouwe kletsertjes hebben moeite om die nieuwe bij te benen,
maarre…wij nieuwelingen hebben ook moeite met de ouwetjes. hihihi.
[gelukkig klest ik niet zoveel}
Haha nee Christa, valt mee jij ketst niet zoveel!
(wij weten wel beter he, meiden!!!)
Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
quote:
[gelukkig klest ik niet zoveel}
kuch …kuch…hum, nene vooral jij niet hoor!
nou ja zeg!!!
en melinda zegt altijd:
je moet die meiden af en toe wel antwoord geven, dat is de bedoeling op een forum!. dus ik zeg weer, o?
je hebt gelijk, is ook gezellie toch??
Groet, El
Marten (11-11-02)
das inderdaad de bedoeling van een forum. En het is zeker gezellig, …dat plagen ook. hihi
quote:
das inderdaad de bedoeling van een forum. En het is zeker gezellig, ....dat plagen ook. hihi![]()
Plagen mag maar pesten niet
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Hey Samya.
Zie het nou pas alyssa en Ruben zijn even oud wat leuk!!!
Schelen maar een paar uur
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
hee dat is toevallig!!
Leuk hoor!!
Toevallig iemand 3 geworden op 11 november?
Of op 22 maart jarig??
Ha ha.
Groet, El
Marten (11-11-02)
quote:
En het is zeker gezellig, ....dat plagen ook.
ja lachen he?
ik lig steeds in een deuk!!!moet kunnen toch!!
quote:
Plagen mag maar pesten niet
hihi
maar eigenlijk mag plagen ook niet want in woordenboek staat er als uitleg bij plagen: lastig vallen; kwellen.
das te hard vind ik als uitleg, er zou moeten staan leuke/niet slecht bedoelde opmerkingen geven. hihi
bij pesten staat: treiteren,
en wacht het beste nog is bij treiteren staat er: PLAGEN!! hahaha
dus ja het is hetzelfde!
dus maak ik daarvan ’ plasten’ met uitleg:leuke/niet slecht bedoelde opmerkingen geven.
quote:
Zie het nou pas alyssa en Ruben zijn even oud wat leuk!!!
ja he dat vind ik ook leuk ik had dat al gezien ergens en ik had normaal al eens daarop gereageerd, maar ik kreeg geen reactie van je, of het is dat ik het verkeerd geadresseerd had, mij kennende zou het ook kunnen hihi.
christa: ge zou mij hier eens soms bezig zien heo ik in de lach schiet, met opmerkingen of met foutjes die heel grappig overkomen, kurt bekijkt me hier zo even van …tja als het geen pijn doet… hihihi