zoveel die vreemd gaan, amai!!
ik heb gekeken naar die link, maar de eerste indruk die ik had was niet zo WARM zoals ik had de eerste keer ik hier terecht kwam.
Kijken mag he, aankomen heb ik niet gedaan!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa
zoveel die vreemd gaan, amai!!
ik heb gekeken naar die link, maar de eerste indruk die ik had was niet zo WARM zoals ik had de eerste keer ik hier terecht kwam.
quote:
Ik ben op dit moment lid van 6 fora.
mijn hemel, waar haal je de tijd vandaan hihihi
en wij maar denken dat bieb zoveel vreemd ging!!!
nou bieb, dan val jij nog wel mee hoor!
quote:
hahaha die houden we er ook in hoor samya!!
groetjes christa mama van diantha
[URL=http://imageshack.us][/URL]
quote:
quote:
Ik ben op dit moment lid van 6 fora.
mijn hemel, waar haal je de tijd vandaan hihihi
en wij maar denken dat bieb zoveel vreemd ging!!!
nou bieb, dan val jij nog wel mee hoor!
Ja ja, bedankt hoor!
Maarre…Ikkeben komt bij mij dus wel op nummer 1
En 2 forums, ach…valt mee toch
O ja, die opmerking van Samya daar moest ik wel ff hard om lachen
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Oeps ben ook ontrouw, ik kom op meerdere forum’s maar vooral lezen en van 3 ben ik mede moderator 2 waar ik het rustig heb hihi 1 der van is hier maar ook 1 daar heb ik meer aan te doen maar gelukkig zijn daar meerdere moderators
Gr Tries
Maar waar ik dan wel benieuwd naar ben:
Hoe doe je dat dan, meerdere forums.
Want daar komen natuurlijk ook veel mensen. Hoe houden jullie dan alles bij?
Ik bedoel, er zijn hier mensen die regelmatig komen, niet alleen Bieb (ja sorry Bieb, maar je hebt natuurlijk wel de meeste berichten, dus kan er niet echt omheen ), En jullie kletsen dus ook op meerdere plaatsen mee.
Hoe kan je dan nog het wel en wee van iedereen bijhouden?
Weet niet hoe ik het uit moet leggen, tis in ieder geval niet negatief bedoeld
Maar altijd geinterresseerd in een ander en je weet ook wat er bij een ander speelt.
Ik persoonlijk ben al blij dat ik het van de “oud gedienden” hier een beetje kan bijhouden.
Maar nu met alle nieuwe mensen wordt het voor mimpie toch wel moeilijk.
En ik vind van mezelf dat ik toch wel geinterresseerd ben in een ander (of hoe schrijf ik dat rot woord )
Ben ik zo duidelijk? Volgens mij niet, maar ja
Groetjes Mim
hey mimpie ik snap best wat je bedoeld hoor, ik vroeg mij dat ook af.
ik zou het niet kunnen, en ik ben ook bezig met de mensen hier te kennen en te onthouden wie de mama was van wie.
Ik probeer mijn relaties hier te onderhouden, laat staan dat ik er nog andere zou bijpakken.hehe
het is ook wel verslavend als ik nog niet op de forum geweest ben, knaagt het al om eens te komen piepen.
Ik ben monogaam(of zoiets).
Maar ik heb er absoluut geen problemen mee dat anderen kiezen voor een polygame relatie. Zolang ze hier ons niet verwaarlozen.hihi
jeetje weer een goeie vraag mim haha.
dat vroeg ik me ook af.
quote:
Ik persoonlijk ben al blij dat ik het van de "oud gedienden" hier een beetje kan bijhouden. Maar nu met alle nieuwe mensen wordt het voor mimpie toch wel moeilijk. En ik vind van mezelf dat ik toch wel geinterresseerd ben in een ander (of hoe schrijf ik dat rot woord )
ik zit ook zo in elkaar hoor,
ik heb me echt wel ingelezen zoals ze dat noemen.
en dat kost al zoveel tijd hahaha
puur uit interesse in de anderen.
hihihihhihahahaha die samya!!
groetjes christa mama van diantha
Gewijzigd door - diantha op 01 Feb 2006 23:57:00
Hahahha, die Samya, moet wel lachen om je schrijf stijl
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van de “oud gedienden” inderdaad een hoop
wel weet hoor
Maar met de “nieuwe lading” is het idd even goed nadenken / nalezen soms
Ach…het houd je van de straat hè
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Gewijzigd door - Bieb op 01 Feb 2006 23:33:26
quote:
Hoe kan je dan nog het wel en wee van iedereen bijhouden?
Kan ik ook niet
Maar om nou helemaal afscheid te nemen, daarvoor leef ik toch nog teveel met de meiden mee waarmee ik een periode heel intensief heb geschreven.
nou meiden voor mijn is ikke ben op de eerste plaats .ik ben nu een tijdje weg geweest, maar het is heel moeilijk om alles terug te lezen .maar ik kom er wel .ik kwam ook wel eens op een andere forum .maar lang niet zo leuk, als ikke ben .hier is iedereen lief en meegaand ,meelevent .kortom een forum naar me hart .en ik heb het echt gemist . zelf me moeder zag dat ik heiwee,naar ikke ben had .nou dat wil wat zeggen . ik ben blij dat kimmie en george ,deze site er op hebben gezet ,en dat we nog heel lang er op zullen blijven komen posten .en de gezellige meetings
groetjes marielle mama van
10-10-01
ja marielle,
ik geloof onmiddelijk dat je ikkeben gemist hebt.
ik zit er pas een maand op, maar alles wat je zegt ervaar ik ook zo.
ik ben het helemaal met je eens.
fijn dat je weer lekker mee kan kletsen hihihi
Groetjes Christa, mama van
enne…marielle,
vergat ik te vragen: ben je lang weggeweest?
je zal wel veel bij moeten lezen he? hihihi
Ik zit verder alleen nog op een huishoudelijk forum waar sinds kort een baby/peuter/kleuterforum aan toegevoegd is omdat dat nou eenmaal ook bij het huishouden en het runnen van een gezin hoort. Maar voornamelijk gaat het op dat forum dus over huishoudelijke dingen, huishoudschema’s, vlekkentips etc.
Groetekes, Sje
quote:
hihihihhihahahaha die samya!!
marielle er is inderdaad nog veel leeswerk, ik ben hier ook niet zo heel lang, geb nog niet alles over iedereen geleen, ik probeer eerst mee te zijn met de gesprekken van nu en dan als ik nog tijd heb geschiedenis van iedereen.
quote:sje: dan is dat niet op deze site of wel? zoja waar is dat ergens heb ik nog niet gezien.
Ik zit verder alleen nog op een huishoudelijk forum waar sinds kort een baby/peuter/kleuterforum aan toegevoegd is omdat dat nou eenmaal ook bij het huishouden en het runnen van een gezin hoort.
quote:
geb nog niet alles over iedereen geleen,
amai zoveel fouten in 1 reactie, niet te doen, sorry ze maar je weet wat ik bedoel he!
quote:
ik probeer eerst mee te zijn met de gesprekken van nu en dan als ik nog tijd heb geschiedenis van iedereen.
zo heb ik het ook gedaan hoor.
en als het dan eens rustig is op het forum[als bieb er niet is hihihi] lees ik verhalen, oude topics, profielen van mensen etc.
jaja je bent niet zomaar ingeburgerd hier!
enne…samya…sje gaat ook vreemd!!!
ikke ben van af 21 december niet meer aktief geweest ,dus ja .maar wat jullie doen doe ik ook, eerst de dingen van nu, en als ik tijd over heb dan lees ik de oude dingen .enne bieb is er altijd dus inhalen gaat moeilijk hihihihihihiihihih .maare jullie kunnen er ook want van grapje
hoe durf ik he
groetjes marielle mama van
10-10-01
quote:
maare jullie kunnen er ook want van
hihihi ja je hebt wel gelijk hoor!
ben BIJNA net zo erg als bieb
Hoi Samya,
Het is geen concurrerende site van ikkeben, dus ik ga er vanuit dat ik de website wel gewoon mag noemen, maar ik wil eerst eigenlijk bevestiging van de vaste bewoners van deze site.
Iemand die mij kan vertellen of ik die huishoudelijke website mag noemen?
Groetekes, Sje