Hallo,
Mijn dochtertje is nu 24 weken en sinds een paar dagen wil ze overdag bijna niet meer slapen. Normaal was ze na een voeding ca 2 uur wakker en dan ging ze naar bed en sliep ze meestal 1,5 à 2 uur, maar sinds een paar dagen niet meer!!
´s-morgens slaapt ze nog een uurtje en 's-middags vaak maar 30 à 45 minuten!! Haar eerste fles krijgt ze om 09.00 uur en gaat dan meestal om 11.00 weer naar bed. Na haar fles van 13.00 uur is ze goed wakker en is na 3 à 4 uur wakker te zijn nog niet moe. Na haar laatste fles om 21.00 uur slaapt ze wel tot de volgende ochtend 09.00 uur en vaak moet ik haar ook wakker maken.
Is dit normaal voor een kindje van bijna 6 maanden. Hoeveel slapen kindjes van deze leeftijd nog tussen de voedingen? En zijn dit 2 of 3 slaapjes overdag. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ook rolt ze vanaf 4 maanden op haar buik, dit deed ze niet in bed maar daar begint ze nu wel mee, alleen ze kan niet terugrollen! Ze ligt dan te gillen dat ze niet terug kan, maar ik kan haar toch niet constant weer op haar rug blijven leggen. Ze heeft een slaapzakje aan en die stop ik achter wat onder het matras (was geen probleem zei het CB), maar ze wordt steeds sterker en vaak lukt het haar dan toch. Hebben jullie tips?
Groetjes van een wat onzekere mama
Gewijzigd door - DaniMeike op 15 Aug 2009 21:45:54