Ander ritme?

Sinds een paar dagen zit ik in de knoei met de slaapjes en het eten. We hebben een weekje vakantie gehad dus Senne heeft heerlijk uitgeslapen. Ik maakte haar iedere dag maar wakker om half 9!
Ze sliep dan weer van 11 tot half 1/1 uur en daarna pas weer om 4 uur! Als ze dan een uurtje later wakker werd had ze natuurlijk heel veel honger. Dus dronk ze een hele fles leeg (180) Normaal gaat dat altijd goed en eet ze een 1 1/2 uurtje later heel haar potje op. Maar als ze dus pas om 5 uur wakker wordt wordt het allemaal te laat voor haar.
Vanmiddag wilde ze zelfs helemaal niet meer slapen, vorige week was dat ook al een keer.

Zou ze toe zijn aan 1 slaapje per dag? Daar is ze toch nog wel jong voor?
En hoe pak ik dat aan met eten?

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is…

Groetjes van Sascha en Senne

De meeste kinderen gaan na hun 1e verjaardag over naar 1 slaap. Maar goed het ene kindje is daar eerder mee dan het andere. Bij ons begon het met Tim ook een paar weekjes na zijn eerste verjaardag. Zijn 1e slaap deed hij van 10.00 uur tot 11.00 uur. Maar ineens sliep hij of helemaal niet als we hem op bed legde, of hij sliep wel en sliep dan s’middags niet. We hebben het toen zo gedaan dat we zijn ochtendslaap steeds een stukje verlaat hebben net zo lang tot hij op 1 slaap zat en dat ging prima.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Wij hebben het ook gedaan net als Sandra en ook Dylano sliep met het jaar maar 1 keer meer.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Doe mijn kleine meid ook niet meer 's middags in bed alleen als ik echt merk dat ze erg doe is dan gaat ze even anderhalf uur slaapje doen anders niet
meestal zie je het wel aan ze of ze moe zijn