Ander kleurtje in huis?


#1

Ik was aan het denken om een muur hier te gaan schilderen, gewoon een andere kleur dan de rest. Dus ik surf wat rond en stuit op deze link

Maak een foto van je muur en wat omgeving, en je kunt binnen deze link klikken op “zelf kleuren”, je foto uploaden en vervolgens je muur een ander kleurtje geven om uit te proberen.
Erg leuk vond ik dus. Ik ben benieuwd of jullie ook gaan expirimenteren met kleurtjes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 29 Sep 2009 22:09:59


#2

Te laat

Ik heb net alles verandert in de huiskamer en alleen de muur moet nog geverd worden, maar heb de latex al in huis
Is rood met bruin geworden heerlijk warm. De muur wordt dus rood

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#3

Ik ga zeker kijken. Ons idee is om ons huis wit met grijs te verven. Wij houden van strak… dus hebben een zwarte (niet helemaal hoor want dan zie je er teveel op) een witte hoogglans keuken. En dan willen we de keuken (en dus ook stuk van de kamer) grijs verven. De rest wit.


#4

En Asje heb je zelf al een kleur gekozen?

Heb zelf geen plannen om de muren te gaan verfen, maar het is een leuke site dus ga hem zeker onthouden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Hoi,

Had er al keer over gehoord . Maar zo kan je wel thuis even makkelijk kijken wat je wilt en in welke sfeer je het nou echt wil.
voordat je eindeloos gaat shoppen.
Ik wil wel veranderen maar weet nog niet goed hoe ik het wil aanpakken en blijven we in het witte of kiezen we voor wat meer kleur. Zo best mogen maar ben bang dat ik er na een jaar alweer op uitgekeken ben. Ook het vernaderen van de woonkamer kwa meubels is lastig.

Maar goed gaan deze site toch even op mijn gemak vanavond nog maar een keer bekijken

groetjes

lon106


#6

hoi

ik heb laatst een mur zacht roze geschilderd (woonkamer) de reast gewoon wit
gang en overige kamers heb ik licht blauw en mijn trappen heb ik goud gespoten en als ik het weer zat ben nou dan schilder of spuit ik opnieuw , nou ben ik wel van de veranderingen en het schilderwerk vind ik onwijs leuk dus dat scheelt …