Amy nog steeds slaapt?!

Wauw!! Gister 23.00 uur heeft ze de laatste fles gehad. We sliepen pas half 1 want mevrouw was klaar wakker Maar dat heeft ze dubbel en dwars goed gemaakt!!!
Ik was zelf half 6 wakker en hoorde haar wat geluidjes maken en 1 heel kort huiltje. Dus ik een flesje maken en terug in bed wachten tot ze weer zou gaan mopperen. Nou niet dus! Ik kon die fles voeding weggooien
Want ze slaapt nu nog steeds!!
Ik heb nog half geslapen tot 7.15 Sylvie wakker werd omdat ik weer lag te ‘wachten’ tot Amy kwam
Ik kom dan heel moeilijk weer in slaap, maar toch goed uitgerust!
Ik heb net natuurlijk wel even gekeken maar ze ligt heerlijk te slapen en snurkt een beetje Superlief en heeeeeeeeeeeeel erg goed natuurlijk!
Gisterochtend was het half 6 en nu ineens slaapt ze NU nog!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

wat goed!! Maar ik zou haar nu wel wakker maken voor een voeding, aangezien het anders te lang wordt voor dat ze wat krijgt, maar echt mega goed van jouw kleine meid!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed van Amy, maar er mag toch nog maar 8 uur tussen de voeding zitten als ze zo klein zijn?

Liefs Michelle

Ze was 9 uur wakker en heeft meteen een fles gekregen. Weer 165 ml en op een bodempje na leeg Nou dat valt wel mee hoor want Sylvie sliep al door toen ze bijna 6 week was en die hebben we nooit voor voeding wakker gemaakt. Dat regelde zichzelf allemaal

Wat fijn zeg! Het is je gegund.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hanna wat heerlijk voor jullie! Wat een goede nachtrust al niet kan doen hè?
Groetjes Nancy

Heerlijk!!! En wat die 8 uren regel betreft, wij hebben ons daar nooit strak aan gehouden!

Manderijn

En weer!! 22.30 laatste fles. Dit keer sliepen we gelukkig 23.30
En ze werd nu net 8.30 wakker
En wij werden wakker van Sylvie om 7.30! Dat is ook zeker niet verkeerd
Sylvie sliep altijd tot stipt 7 uur. Maar de laatste tijd is het heel vaak 7.30-8.00

Wat heerlijk zeg!
Hopelijk houd dit aan, kunnen jullie ook even flink bijtanken!

wat fijn! hier ookal 2 van die heerlijke nachten, van 10 (in bed) tot 6.00u!!

heerlijk, geniet ervan!
hoe was t logeren bij opa en oma gegaan?
en hoe is de thuiszorg-hulp?

groetjes!