Amy is geboren

Ook hier dan nog even:
Welkom lieve AMY!!!

Fijn dat het achteraf allemaal is meegevallen, dat is dan weer een voordeel van afwachtend personeel toch? Denk je dat je nog een hele weg te gaan hebt, en zo heb je opeens je kleine meid al in je armen!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

wat goed dat t toch meeviel…
wat raar van de verloskundige en verpleegkundige! zo zie je maar dat je zelf toch het beste voelt wat er met je lichaam gebeurd!
je hebt het dus helemaal zonder pijnstilling gedaan?!!? toppertje!

hoe zwaar is Amy en hebben ze een lengte schatting gedaan?
Hoe gaat het met voeden?

Gek idee dat ik nu waarschijnlijk de volgende ben… krijg er spontaan een harde buik van

geniet vant wondertje!

groetjes Gidget

Fijn dat het meeviel Lekkere verpleegkundigen trouwens maar nu heb je het op eigen kracht gedaan.
super hoor!!

Liefs Michelle

Welkom AMY!!! Wat goed, en wat fijn dat het al met al toch mee viel, ondanks de afwachtende houding van het personeel!Geniet van de kraamtijd!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wat een verhaal meis. Jammer van die afwachtende mensen, maar top dat je het helemaal zelf hebt gedaan. Heerlijk, niet ingeknipt of uitgescheurd en maar 8 minuten persen. Top gedaan!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja klopt, dat is dan wel weer fijn dat ik het nu helemaal zonder pijnstilling zelf heb gedaan Dat wilde ik in eerste instantie ook heel graag
Amy is 52 cm en woog 3880 gram!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Goed gedaan Hanna!! En het gewicht van Amy viel dus eigelijk ook reuze mee toch?
Nogmaals een dikke proficiat en ik ben benieuwd hoe Sylvie op haar zusje reageert…
Groetjs Nancy

Gefeliciteerd met de kleine meid!

Leuke naam ook.

Geniet ervan,

Gr, Danielle

dat valt idd mee!
net zo zwaar als emma bij de geboorte…
groetes!

Fijn om te horen dat het “goed” is gegaan! (en zonder hechtingen!! Super)

Maar van de Vk wel raar dat ze niet eerder hebben “gekeken” hoeveel cm je had.

Groetjes mama Jade

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Amy.
Nou ben ik wel heel benieuwd naar Amy haar tweede naam?

Heel veel geluk mijn zijn 4tjes

Oh hihi had ik die nog niet genoemd? Ze heet Amy Elianna

pff meis ik heb net je verhaal gelezen, en ik herken je hele verhaal van voor tot eind, maar alleen had ik wel een weeenstorm, ik kreeg toen een beenprik, die eigenlijk amper tot niet hielp maar dat terzijde
wijfie ik ben kei trots op je! supergoed gedaan! en wat nou een schaam tekentje bij het feit dat je huilde van de pijn? niks geks hoor, tis toch ook niet te harden? het komt met bloed zweet en tranen maar je hebt er een wonder voor terug! top gedaan!
ohw haha ik vroeg toen ik bevallen was meteen: heb ik gepoept?!
hahah

Van harte gefeliciteetd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Geniet lekker van elkaar.

Gr Patries

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Amy

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Van harte gefliciteerd met de geboorte van Amy. Ik dacht net zal eens even kijken hoe het met Hanna gaat omdat ik al een tijdje niet op ikkeben geweest ben, ben gewoon megadruk met die twee kleintjes. Ben je gewoon al bevallen. Zo zie je maar dat elke zwangerschap en bevalling weer anders is. Mooie naam weer hoor. Geniet er lekker van.

Groetjes Ramona

[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/WMdZJqM.jpg" width=“91” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/WMdZp2.png" width

quote:
Oh hihi had ik die nog niet genoemd? Ze heet Amy Elianna

Mooie namen, past prachtig bijelkaar!

Inderdaad mooie namen hoor! Hoe kwamen jullie op Elianna? Nooit van gehoord? Wel heel mooi!

Enne…jij maar denken dat je 42 weken moest lopen, ingeleid moest worden en zou bevallen van een reuze-baby! Niets van waar je bang voor was is uitgekomen he? Het is helemaal goed gekomen, had je je voor niets druk gemaakt eigenlijk!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wel blijven opletten he Rainbow, stond op de aftiteling van een film

Groetjes,
Sandra

Ohhhhh…dat heb ik gemist! Bedankt Sandra!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers