Amy heel hard groeit!

We zijn afgelopen dinsdag voor het eerst met Amy naar het cb geweest. Jaja ze is alweer 1 maandje!
Bij haar geboorte was ze 52 cm en woog ze 3880 gram.
Dinsdag was ze 56 cm en 5144 gram!!
We schrokken er zelf van Ze is heel erg gegroeid. Ze zit met haar lengte iets onder het bovenste lijntje en met haar gewicht zelfs OP het bovenste lijntje. Sylvie zat altijd keurig tussen beide lijntjes in bij elk bezoek. Dus Amy groeit veel harder!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Wow, dat is inderdaad een spurt! Nou ja, op zich lekker toch, dat je je over de groei geen zorgen hoeft te maken!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Van Faye schrokken wij ook altijd, die was lang alleen ook dun, onder de onderste lijn … is inmiddels helemaal bij getrokken, zit nu weer gemiddeld!

Maar wel erg fijn dat ze goed groeit!!!

Groetjes mama Jade

Wat fijn zeg! Ze is inderdaad flink gegroeid.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hi hi nou schat hier ook hoor!
Binkie was bij de geboorte 49 cm en 3510 gram en met vijf weken was hij 56 cm en woog hij 4910 gram. Ook een goede spurt dus! En zijn noppies kleertjes moet hij al qua bovenlijf in maatje 62. De kassière in de supermarkt zei “zo kan ik hem eindelijk eens bewonderen! Goh lekkere bolle toet he”? Hi hi, helemaal niet hoor, nou ja misschien een beetje wangetjes maar zo horen ze toch ook, Hollands welvaren zeggen ze geloof ik.
Zou het door de borstvoeding komen?
groetjes,
Wendy

Fijn dat Amy zo goed groeit!

Groetjes,
Sandra