Ammetje? (Sam)

Ik zal even zo te neuzen in de lijst, en het viel me op dat we ook al een tijdje even niks van Ammetje hebben gehoord?

Ik moest mijn best doen om je voorbij te gaan in de lijst!, en dat is me nu gelukt, maar als je er niet bent gaat het veel te makelijk.

Sam waar ben je?en hoe gaat het met de kids?en de studie?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Een heel laat antwoord van mijn kant Sorry, maar door alle drukte in 2006 ben ik veel te weinig (lees niet) aan ikkeben toegekomen.
Met de studie is het hartstikke goed, Engels is afgerond met een 7 en inmiddels mag ik me ook al een beetje computerkenner noemen Heb 4 certificaten van het ECDL diploma binnen. Morgen en volgende week zijn mijn laatste examens eindelijk. Door nogal wat rare communicatiestoornissen tussen de opleiding en mij leek het helemaal fout te gaan.
Maar inmiddels zit het laatste stampwerk erin en gaat dit jongetje met frisse moed de laatste fase van de studie in en hoopt binnenkort te pronken met een diploma!
Verder gaat hier alles naar wens, de dametjes groeien als kool en staan lekker als stralende middelpuntjes in onze huishouding!
De groetjes aan iedereen en ik zal zeker nog van me laten horen de komende dagen!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Ach beter te laat een reactie als nooit toch
Fijn te lezen dat alles daar goed gaat, en met de studie.
zelf ben ik net begonnen met een sudie als makelaar, zeer pittige les stof als zeg ik het zelf.
Met Ruben gaat alles ook erg goed die word zo groot, en stap nu vrolijk door de kamer heen.
vallen en opstaan de hele dag door.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Heyyyyyyyyy ammetje, wat leuk ! Ik was je ook al kwijt ( tja krijg je als je 1 van de schaars aanwezige heren bent). Succes met de laatste loodjes en gauw komen vertellen hoe je hebt gedaan.

Hoi hoi, even een snelle update van mijn kant…
Ben ik vanmorgen gereed om het examen te gaan maken word ik opgebeld dat degene die mij het examen gaat afnemen ziek is.
Aan de ene kant wel jammer natuurlijk, ik was er klaar voor. Aan de andere kant heb ik hierdoor extra tijd gekregen om het nog beter voor elkaar te krijgen (liever een 7 dan een 6 toch?)
Ik duik nogmaals de boeken in en houd jullie op de hoogte!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)