Ambers eerste verjaardag

Een eerste verjaardag is heel speciaal

Op 16 augustus 2001 was het zover Amber werd een jaar groot feest.

We hadden de andere 2 kids gevraagt of ze ook wilde blijven slapen zodat ze er gelijk bijwaren van af het begin de eerste verjaardag is toch speciaal die je met iedereen wilt delen zeker met je kinderen. Met zijn 4en hebben we het hele huis versiert met ballonnen en slingers

Om 8 uur werd amber wakker en kon het feest beginnen. toen ze de versiering zag ging ze uit der dak ze vond het erg mooi.

We hebben flink gezongen en amber vond het geweldig. toen de kadootjes uitpakken.

Wij hadden besloten om zelf geen groot kado te kopen omdat ze toch al zoveel zou krijgen.
En half 11 was het zover de eerste visite kwam al mijn oma amber's overgrootoma en opa dus Van hun kreeg ze een mooie schildpad zandbak.

Tien min later kwamen opa en opa van den heuvel en van hun kreeg ze geld.

Rond 11 uur hebben we amber ik bed gelegt want om half 2 zouden de andere opa en oma en tantes en vriendinnetjes ook komen.

Om 1 uur zijn we de taart op gaan halen een hele grote en een kleintje die ze mocht verpesten.

Om half 2 was het zover oma en opa waren er vannessa de kinderen en toon en ik dus en moniek de taart was echt heel leuk ze stopte zelf haar gezicht erin.

vlak na de taart kwamen anita, gabriella en nathalie met hun kleintjes en natuurlijk kadootjes alle kadootjes hadden we verzameld. amber was zo onder de indruk van alle kadoos en visite dat ze het een beetje benauwt kreeg en we ff samen naar boven zijn gegaan in de blote buik heeft ze samen met oma alle kadootjes uitgepakt

francis en henri kwamen ook nog en, nog meer kadootjes dus.

Wat amber allemaal gekregen heeft is te veel om op te nomen puzzeld boekjes blokken loopspeeltjes kleren geld poppenwagentje knuffels enz enz. samen met haar vriendjes en vriendinnetjes heeft ze buiten gespeelt en chipjes geeten.

Na dat iedereen weg was gegaan hebben we lekker gegeten en amber lag om half 7 in bed.

maar om 9 uur was het huilen huilen ze was nog helemaal onder de indruk van de dag.
Dus hebben we samen met tommie en corina nog tijdje naar lord of the dance gekeken daar is amber helemaal weg van

Terwijl ze keek viel ze lekker op papa's borst in slaap en is ze pas de volgende dag om 9 uur wakker geworden.