Amandelen verwijderd

hoi bij mijn zoontje(4)
zijn afgelopen dinsdag morgen de keelamandelen verwijderd.
een hele ervaring apart moet ik zegg.
weet niet of ik het nog eens over zou doen.
maar goed nu word ie sinds 2 nachten schreeuwend wakker en blijft maar huilen en naar de keel grijpen helemaat verstijft van angst en moeilijk troostbaar wij denken dat ie een trouma ofzo aan dit hele gebeuren heeft overgehouden.
overdag gaat het goed. hij eet goed drinkt goed maar zodra het avo word dat begint het slaaapt heel onrustig begint wat te draaien en met de benen te werken en dan word ie schreeuwend wakker en grijpt door het huilen naar zijn keel wil dan ook helemaal niet drinken en duurd zeker 20 tot 25 min eer hij stil is en van vermoeidheid valt ie weer in slaap.
zo zielig.
iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik m hiermee kan helpen wij vinden dit zo zielig!!!

gr bezorgde mama

d.paulissen

Wat sneu. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je er veel met je zoontje over moet praten. Hoe hij het heeft ervaren. En 's nachts misschien een nachtlampje ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach de arme mop.
probeer er indd over te praten, en anders toch even advies van de huisarts vragen, wat je hier mee moet.

Mijn dochter was ook 4 toen ze eruit gingen, maar die heeft nergens last van gehad.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers