Amanda in t Zh ligt

Helaas is Amanda gister middag met spoed opgenomen in t zh, vanwege erge overstimulatie na haar punctie.
Dit is zo erg, dat ze erg veel vocht vasthoudt in haar buik, en dat is zelfs door getrokken naar haar rug. Ze lijkt wel 5maanden zwanger.
Als t vandaag minder was, mocht ze naar huis, maar helaas t was alleen maar erger geworden. En ze hebben zelfs 2liter vocht eruit getapt.
Ook heeft ze een infuus vanwege uitdroging…omdat alle haar vocht. In de buik zit, en iets om trombose te voorkomen.

Allemaal erg sneu natuurlijk, en ze baalde er ook flink van dat ze vandaag niet bij Joël zn feestje kon zijn.
Wel een voordeel is, dat dit alles goed voor haar zwangerschap was want daar had t mee te maken. Voor de baby kon t geen kwaad.

Dus bij deze lieve Amanda… sorry dat ik vanavond niet op bezoek oon komen, maar als je er morgen nog ligt, kom ik zeker even weer kijken!
Heeeel veel beterschap, dat al t vocht snel weggaat en dat je heel snel weer naar huis mag!!
Love you!

Liefs, Melanie

Tjonge, da’s schrikken! Amanda, alle sterkte en beterschap!

Groetekes, Sje

Oh jee, da’s heftig. Sterkte en hopelijk mag je snel weer naar huis, Amanda!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wie is Amanda??

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Rainbow vraag ik me ook af

Liefs Michelle

Amanda is nieuw op het forum, heeft net een voorstel topic geopend.

Sterkte Amanda, hopelijk gaat het inmiddels weer beter en mag je gauw weer naar huis!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Jeetje! Nou Amanda, beterschap!

Ik typ dit allemaal op mijn telefoon, en die maakt dus alles dubbel aan… zo ook mn berichten… sorry daarvoor.

Amanda ligt er helaas nog, en mag ook vandaag nog niet naar huis.
Het vocht is weer toegenomen, maar ze voelt zich wel beter.
Ik hou jullie op de hoogte! Ga er vanmiddag even nar toe, om een taartje te brengen!

Liefs, Melanie

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=24333

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Aha, dat weet ik dan ook weer. Ik lees de voorstelrondjes meestal niet, moet ik zeggen. Maar nu weet ik wie Amanda is. En ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Heb toevallig net haar voorsteltopic gelezen en daar gereageerd. Maar lees nu dat je in het ziekenhuis ligt. Wat heftig zeg, wens haar maar heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel naar huis mag.

Groetjes,
Sandra

Ik lees het voorsteltopic ook zelden eerlijk gezegd.

Maar bij deze van harte beterschap, hoop dat je snel opknapt en dan kan gaan genieten.

Liefs Michelle

@Rainbow: Amanda is mijn beste vriendin, we hebben elkaar via onze mannen leren kennen die voor 2jaar geleden collegas waren. Normaal spreek ik nooit af met de vrouwen van Chris zn collegas maar hij wou perse dat ik haar een keer ging ontmoeten, en zo zijn we ook bij elkaar gebleven…Het klikte direct, en nu komt ze bijna elke dag wel even langs, of ik bij haar, en ze kan super goed met mijn kids opschieten, dus dat scheeld alweer… en ik heb haar voor zover ik kon, altijd gesteunt in haar traject IUI en ICSI.
En zal er ook altijd voor haar blijven zijn! Zo ook vanmiddag waar ik haar in het ZH weer even opzoek met een gebakje wat er gister is overgebleven!

Liefs, Melanie

Jeetje, wat heftig zeg!

Heel veel beterschap!

hallo allemaal even een berichtje van mij!

was wel even schrikken dat ik direct opgenomen moest wordenlig hier nu alweer vanaf zaterdag en gelukkig gaat het een stukje beter. toen ik hier aankwam was mijn bloed zo dik als stroop en dat is nu al weer aan het verbeteren. heel misschien mag ik vanmiddag naar huis maar dat is nog even afwachten. dat gaan ze bekijken aan de hand van de bloeduitslag. zou het niet zo erg vinden om weer lekker thuis op de bank te liggen inplaats van hier in bed! bedankt allemaal voor jullie reacties mel vertelde me wel dat ze het hier neer had gezet en dat er veel gereageerd hadden.

fijne dag allemaal en ik laat snel weer wat van me horen!

Hopelijk mag je snel naar huis!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hopelijk mag je indd vanmiddag naar huis, thuis is toch fijner

Liefs Michelle

Nou Amanda is inmiddels in huis… Gister avond is ze ontslagen!

Helemaal super natuurlijk!
Wat is nou lekkerder dan in je eigen huis op de bank/bed liggen!

Liefs, Melanie

wat erg zeg! sterkte en heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op
ik moest een verder lezen omdat ook ik dacht: wie is amanda
maar jeez… Mel… je beste vriendin ook heftig voor jou!
sterkte allemaal!

Wat fijn dat ze inmiddels weer thuis is.

Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap geen nare dingen meer meemaakt en er gewoon lekker van kan genieten.

Groetjes,
Sandra