Alzheimer light (kwa wassen)

Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd hoor. Ik vergeet echt de kleinste stomste dingen althans met de was. Zo kom ik van de week boven om morgan der was uit de droger te halen. Heb ik hem er nooit in gedaan. Hij staat in het krat keurig voor de droger nat te zijn. Paar dagen later vergeet ik de wasmachine aan te zetten en vanmorgen wil ik de witte was in de droger gaan doen zie ik mijn bolletje wasmiddel nog op de machine staan dus zonder wasmiddel gewassen, kon ik hem weer doen…

Ik heb dit overigens meestal alleen met de was. Althans das waar het opvalt.

Groetjes,

Michèle

Da’s lastig! Ik was één keer een broek van Erik kwijt en toen bleek 'ie in een lading schone, droge was te zitten die nog in de droger zat (weet je misschien nog wel?). Ook glad vergeten. Maar structureel, nee. Gelukkig niet. Je bent toch niet zwanger?

Groetjes,
M

Vervelend zeg… ik vergeet wel eens dat ik nog een wasje in de droger heb zitten… dan is hij klaar, maar dan vergeet ik het om het eruit te halen, en kom daar vaak pas achter als er weer een nieuwe was in de droger moet.
maar ja das niet zo erg gelukkig, want het is toch al schoon en droog…

en net wat Mriek zegt… ben je niet zwanger??

Liefs, Melanie

Hihi, het eerste wat ik dacht… “die is zwanger” !

Nee ben niet zwanger want ik heb opoe met hummer op bezoek. Maar het is wel lastig inderdaad.

Groetjes,

Michèle

hoi michele,

dat van dat bolletje op de wasmachine , is mij ook al meerdere malen gebeurd.

Je bent dus echt niet de enige.
En nee… ik ben ook niet zwanger

Ik geef de schuld aan veel te druk zijn met alles, kids, werken huishouden,
hakt er allemaal wel in hoor@! En dan nog een goede echtgenote zijn
je wilt er voor iedereen zijn, tenminste ik (ik weet ik moet ook veel meer aanmezelf denken) Doe mezelf vaak echt te kort.!

Ik moet ook alles in de agenda opschrijven, anders gaat het helemaal mis…

Gelukkig hoor ik van ander moeders hetzelfde verhaal:-

Succes
gr. mama van 2 kids

oh das hier ook, werk, mamma zijn, partner zijn, mezelf zijn, noem maar op… tja wie denkt er dan nog aan wasdingen…

Groetjes,

Michèle

pfhh alzheimer light heb ik al jaren last van, erger geworden na pippy, ik ben de grootste afnemer van post-its… en zeker nie alleen met de was… als ik bovenkom ben ik al vergeten wat ik me beneden had bedacht, mega irritant hahaha (vooral voor andere hahhaa)

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Sugars zo erg is het hier (nog) niet maar wat niet is…

Groetjes,

Michèle

herkenbaar (met de was) dan heb ik de wasmachine aangezet, en wil ik het ophangen, blijkt hij niet aan te hebben gestaan. of… ik zet hem aan in de ochtend, wordt ik s’ochtends wakker, blijkt dat ik het niet heb opgehangen, en ik heb het zelfs ooit gepresteerd om de was 4 keer!! opnieuw te moeten wassen omdat ik het vergeten was. af en toe vraag ik mij ook af of het wel klopt in mijn bovenkamer

hahaha vandaag nog, was ik me sleutels kwijt, lagen in de koelkast…
want ik had de boodschappen net opgeruimt,
ja da’s gewoon typisch ikke …

ik laat ze ook zo vaak op de auto zitten of de buitenkant van de voordeur, nou moet ik zeggen dat we niet in de meest nette wijk wonen, maar de mensen bellen hier altijd aan, zodat ik me sleutels weer terug heb (of ik heb zo’n gare wagen dat ze hem nie eens willen hebben, met sleutel in de deur hahahhahahaha)

@Sugar; haha ja sleutel in de voordeur, ook zoiets. ik heb al een paar keer dezelfde vrouw aan de deur gehad. die belde dan eerst aan, en vervolgens deed ze de deur open AARGHH ik weet het dom van mij om die sleutel te vergeten maar djeezz… om nu de deur open te maken gaat wel HEEL ver!

ja leer je misschien wel het snelt…want daar erger je je helemaal aan ! ik doe dat altijd met me tante, die laat haar boodschappekarretje altijd gewoon staan midden in het pad, achter haar als ze staat te staren in een schap, met haar tassie er aan,met al haar geld, heb ik een keer die kar de hoek om geschoven
(geen leuke geintjes, maar ze doet het nooit meer hahaha)

@Sugar: hahaha ook een goeie idd, maar goed ik leer het blijkbaar niet na de 1ste keer want het is 2 keer gebeurd he dat komt door de drukte dan met Rico en de boodschappen… is altijd wel een rede

Zo ging ik vorige week weg naar mn ouders, en bleek de bovenste klip niet goed open gedaan te hebben, waardoor de deur niet dicht kon… en ik ben weg gegaan… (met de voordeur dus wagenwijd open).
Gelukkig dat de buurman naar buiten kwam om zn fietsen buiten te zetten, dus die zag dat, en heeft (eigenlijk ook heel onbeschoft) mn voordeur dicht gedaan, en is er via de achterdeur weer uit gegaan.
Ipv dat ie gewoon de klip er afhaalt en de deur achter zich dicht trekt is hij dus eerst door mn huis gegaan.
Dus mn achterdeur zat niet meer op de klippen, waardoor ik dus lichtelijk in paniek schoot, toen ik thuis kwam. omdat ik voor 100% zeker wist dat ik ze wel op de klippen had gedaan.
Later kwam hij wel vertellen dat ie inderdaad binnen was geweest omdat de voordeur open stond.

Vondt t wel een beetje een raar verhaal maargoed, er is naar mijn weten niets weg (de buurman weet precies waar alles staat etc,)(ook raar hè)

Liefs, Melanie

sorry maar wat is er mis met de tickers op ikkeben? of ligt het aan mijn computer? ik zie er geen 1. alleen maar 2 van die vakjes. bij mij en bij melanie&cristiaan wat me nu is opgevallen…

oh hier vergeet ik ook wel eens mijn fiets op slot te zetten voor de deur, of afgelopen zomer ben ik weggegaan met mijn keukenraan wagenwijd open, die is aan de voorkant van mijn huis op de begane grond… en ik woon in wat ze zeggen ook in een ‘slechte’ buurt, maar nooit wat gebeurd.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het vaak met de afwasmachiene, wil ik hem de volgende ochtend uit gaan ruimen heb ik hem niet laten draaien ggghhhhhr wel het blokje er in gedaan maar vergeten op de knop te drukken.
En van de week was ik een erg slechte kok, dag 1 zet ik de brocoli op zonder water in de pan en dat ging op een gegven moment wel stinken natuurlijk en ik dacht dat er iets onder de koeokepan verbrande dus dacht dat is straks wel over maar het werd erger en erger tot ik er achter kwam dat de brocolie zwart was dus ik haal de pan van hetvuur en zette hem op een onderzetten (riete matje) en weer een brandlucht maar nu van een verschroeid matje hahahaha
en dag 2 laat ik de aardappels droogkoken, wilde een aardappeltj voor Dion koken omdat wij iets aten wat niet zo geschikt is voor hem dus weer een aangebrande pan en daarna stond mijn ovenhandschoen in brand !!!
Ik moet zeggen dat ik dit soort dingen veel vaker heb sinds ik moeder ben geworden.

Hihi dat is idd niet handig. Wel grappig dat je het alleen met wassen hebt.

Ik ben dus laatst tot 2 keer toe mijn portemonee vergeten toen ik naar de supermarkt ging. Echt nooit gebeueurd en nu dus in korte tijd 2 keer. Fijn hoor met 2 kids erbij. Karretje weer terugbrengen kids weer in de auto naar huis voor de portemonee en weer terug naar de supermarkt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers