Alweer naar de dokter.... : (

Ik moet vanmiddag alweer naar de dokter toe… Ik heb al enige tijd last( zo’n 3 jaar) van mijn maag en darmen en daar had ik vorige keer (en al heel veel keren daarvoor) medicijnen voor gekregen, maar het wordt er niet beter op…
Nu heb ik ook al een paar dagen last van steken onder mijn ribbenkast, net of er iets van binnenuit tegen aan zit te drukken.
En het wordt alleen maar erger.
Dus: maar weer even een bezoekje brengen aan de dokter!
Hopelijk komt hij er nou eens achter wat er nou precies aan de hand is, want al die medicijnen slikken is ook geen pretje!!
En anders moet hij me maar eens doorverwijzen naar het ziekenhuis om daar verder onderzoek te laten doen…

Als je er al zo lang last van hebt en de medicijnen werken niet meer, dan zou ik er dus gewoon op staan dat ik doorverwezen werd hoor!!!
Succes!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Da’s balen alweer naar de dokter!
Vraag anders om een maagonderzoek,is niet echt een pretje maar misschien komt er iets uit.

Sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoe is het afgelopen bij de dokter?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi hoi…!!

Nou het heeft even geduurt voordat ik kon reageren,want ik heb een paar dagen plat gelegen…
die pijn onder mijn ribben bleken beknelde zenuwen te wezen, dus gelukkig niet mijn maag!!
Maar ik heb dus echt een paar dagen niks kunnen doen!!
Gelukkig is het nou over en kan ik weer gewoon alles.
Ik heb nog wel met de dokter overlegt hoe dat nu met mijn maag verder moet.
Hij zei dat ik eerst de kuur die ik nu heb af moest maken en als het dan nog niet beter is dan gaat hij me doorsturen voor een maagonderzoek…

Nou ja we zien het nog wel even aan!!