Alweer iets gewonnen:)

Gisteren vertelde ik al dat ik een fotowedstrijd had gewonnen, vandaag kreeg ik een mail dat ik een groepsuitje voor 10 personen heb gewonnen naar winter wonderland archeon! Ik doe de laatste tijd veel mee aan enquetes om punten te verzamelen, en daarmee kun je dus van alles winnen, haha! Ik word een deze dagen gebeld over deze prijs en hoe en wat

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

wat leuk zeg
geniet er van !!!

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

wat een mazzel heb jij zeg ,

ik doe er ook altijd aan mee die enqetes maar nog nooit wat gewonnen begon al te denken dat het nep was , maar het tegendeel lijkt waar te zijn

geniet van je prijzen!!

before you judge me, try hard to love me

wat leuk zeg, jeetje wat een bofkont ben je zeg.
geniet ervan!

ik doe ook vaak zat mee aan zulk soort enquetes, zo heb ik een keertje een dvdpakket (10 leuke dvd’s) gewonnen.

liefs,
Rinske

moneymiljonair toevallig?? wat goed van je! maar met die enquetes he vul jij dan alles eerlijk in of overal: niet geeinteresseerd?
dat doe ik namelijk, ik krijg dan wel geen prijzen maar wel parels hahaha

Oh leuk, met z’n tienen! Welke 9 ikkeben-vriendinnen ga je meenemen?

Groetekes, Sje

Hahahaha jaaaaaaa Sje, goed idee

Gefeliciteerd, mazzelaarster (of zow hihi)!!!

Als ik een enquete invul wordt ik alleen maar lastig gevallen met vervelende telefoontjes van vervelende mensen die me van alles aan willen smeren.

Maar lekker hoor, goed van genieten.

Groetjes,

Michèle

Leuk zeg!!
Geniet lekker van jullie prijzen, julli ehebben het verdient

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Dankjewel
Ik vul ook bij alles ‘‘geen interesse’’ in, en dan nog word je gebeld door al die bedrijven. Ik heb dat eens nagevraagd, en wat blijkt? Je bent verplicht om de voorwaarden te accepteren, en daarin geef je automatisch toestemming om die bedrijven je te laten bellen! Maar ik heb mij 4 weken geleden ingeschreven in het bel-me-niet-register en dat werkt nu wel. Ik krijg geen lastige telefoontjes meer, tenzij ik ergens heb aangegeven wel interesse te hebben.

Het was volgens mij inderdaat bij moneymillionair, haha! Ben er net een weekje mee begonnen. Ik doe aan een heleboel enquetes mee, en vind dan weer 30 e-mails in mijn postvak waarbij weer een heleboel prijsvragen etc zitten die ik ook doe… Eens moet ik iets winnen dacht ik, en nu heb ik dus een uitje gewonnen voor 10 personen! TIEN dus… sorry ikkeben-vriendinnetjes, ik kan niet kiezen… dat word hem dus niet… Het levert trouwens nu al discussies op hier thuis, want danny wil met vrienden, maar ik wil met familie want zoveel vrienden (die ook ECHT vrienden zijn) hebben we niet We zullen zien…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wow gaat goed Anouk

Ik vul ook overal niet geinteresseerd in Maar nog nooit iets gewonnen. Sta indd ook in het bel me niet register.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Anouk jij hebt gewonnen toch? Dan beslis jij

Groetjes,

Michèle

Haha lachen anouk, wel geweldige leuke prijs.
Enne…inderdaad jij hebt gewonnen.
Nogmaals gefeliciteerd.

Gr Patries