Nou dames,
Hij zat heerlijk buiten in een kringetje. Hij had mij nog niet gezien. Was druk bezig met een cadeautje wat ie gekregen had. En natuurlijk zijn tekening die hij gemaakt had. Hij zat (jawel je leest het goed) stil op de grond. Helemaal onder de indruk geloof ik. (Thuis kan ie nog geen minuut stil zitten behalve als hij slaapt of als ie ziek is).
Nou toen mochten de kinderen naar binnen. Daan had me nog niet gezien. Hij liep mooi met de andere kindjes mee en zag me nog niet.
Totdat de juf zei kijk Daan daar is je mama. Oooh, mama zei ie. Ik smelt, smelt.
De juf Suzan zei dat het goed gegaan was. Ook met zindelijkheid. Hij heeft volop gespeeld. Zich netjes gedragen ( gelukkig geen bijt, smijt en sla gedrag, pfffff)
Nou hij was eigenlijk heel stilletjes. En hij was hondsmoe. Dus na de boterham en beker drinken is hij na bed gegaan. En ´s middags heeft wel verteld. Maar niet zo duidelijk dat ik het verstaan kan.
Gisteren is hij dan naar de kinderopvang gegaan. Ging ook probleemloos. Hij kreeg zijn boterham en had geen tijd voor mama. Ik wel blij mee. Totdat ik buiten naar hem zwaaide toen zei hij keihar. Daaaag mama. Lief hé!
Vanochtend ging het ook probleemloos. Ik ben wat later gegaan. Hij viel meteen met de neus in de boter. Hartstikke veel kinderen al daar. Nou hij wat verlegen aan mijn hand. Totdat hij de auto´s zag en weer had hij geen tijd. Hij heeft nu wel duidelijk afscheid genomen en zelfs een kusje gevraagd. Vond ik wel lief.
Dat was zo´n beetje het verhaal. Strakjes ga ik hem weer halen.
Groetjes,
Diana moeder van Daan