Alweer een brakke nacht. hij was bang!

Rico heeft flink liggen hoesten vanacht, ik sliep bij m op de kamer omdat we even uit logeren zijn een nachtje, en hij bleef maar snotteren, snurken, hoesten en piepen.
eindelijk hield het op na zn medicijnen (ventolin en neusspray)
werd hij vanaf half 2 wakker om de 3 kwartier tot half 6. elke keer: MAMA SPELEN!!!
om half 6 was ik het zat en zei: rico nou is het afgelopen! jij gaat gewoon NU slapen en ik wil je niet meer horen! anders mag je morgen niet op het paardje rijden! (hij gaat vandaag bij mijn oom op het paardje zitten een klein veulen)
toen wist ie niet hoe gauw hij stil moest zijn en werden beide pas om kwart over 9 wakker. pff.
voordat ik boos op hem werd was het telkens: rico… papa slaapt ook nog, mama is ook nog heel moe en alle kindjes van schooltje liggen ook nog te slapen.
maar dat hielp dus niet en een keer boos worden wel gelukkig.
tjonge zeg wat een nacht hij was helemaal hyper!
maar mama is toch uitgerust omdat we uiteindelijk pas om 9:15 wakker werden.
dat gunde hij me toch nog wel

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Apr 2011 08:57:48

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Apr 2011 09:00:08

Jij had eerder boos moeten worden Wat een nacht.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha ja ik had idd eerder boos moeten worden maargoed ik wordt nou eenmaal niet snel boos
maar tegen de ochtend was het ik het spuugzat, moet je nagaan hoeveel geduld ik kan opbrengen hahaha ik hoop vanacht op een betere nacht! hij ligt er nu NET 10 minuten in. een keer later dan normaal maar een drukke en leuke dag gehad

En, hoe ging het?

Groetjes,
M

niet zoals ik gehoopt had, hij heeft gehuild en was bang in het donker???
ik begrijp het niet hoor… hij riep de hele tijd : lampje aan!!! mama bedje sapen! mama mee!!
zo zielig
zo gauw ik de lamp weer uitzette begon hij weer te brullen.
a.s. nacht gaat hij weer in zijn eigen bed slapen daar heeft hij een led-nachtlampje van cars… maar ookdie zet ik altijd uit als ik zelf ook ga slapen zeg maar… en dan wordt hij s’nachts niet wakker en nu dus wel 4 keer.
ben brak… alweer!

Balen! Ja, die angsten horen er op deze leeftijd een beetje bij helaas. Het is hier ook met fases dat hij wel of geen lampje aan wil. Vandaag maar een beetje rustig aan doen, dan!

Groetjes,
M