Altijd verslikken is dit normaal?

Rico heeft al verschillende rietjesbekers gehad. natuurlijk ook de fles.
nu is mijn vraag of het normaal is dat hij zich ALTIJD verslikt tijdens het drinken.
hij heeft dit al vanaf de geboorte eigenlijk maar rijco vroeg dit net aan mij en ik had er nooit zo bij stil gestaan. het is eigenlijk ook zijn vraag.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kan het zijn dat hi jte snel wilt doen?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan verslikt zich ook regelmatig omdat ze te snel wil drinken.

Groetjes,

Michèle

ik weet niet of dat het is, dat hij te snel wil doen, hij deed dit ook al met de fles, ook met borstvoeding trouwens.

Gulzig mannetje waarschijnlijk, Zit ff te bedenken hoe je dat uit zou kunnen proberen, maar geen idee eigenlijk. Of je zou in een beker echt maar een heel klein slokje moeten doen zodat hij zijn eigen echt nie zou kunnen verslikken. Is het dan ook moet het ergens anders aan liggen.

Liefs Michelle

Jasper heeft dit ook al vanaf zijn geboorte, met regelmaat zit ie zich weer te verslikken. We zijn vanwege reflux Johannes broodpitmeel gaan gebruiken en daardoor is het verslikken ook minder geworden. Bij ons was het overduidelijk dat hij te gulzig was, dus gebruikte altijd de kleinste speen, en nu de antilekbeker van Nubby die gaat ook niet zo heel snel.

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

ja dat hij gulzig is dat herinner ik me nog wel dat de kraamhulp dat zei.
ik had na 1 keer drinken al kloven gekregen moet je nagaan
maarja wat doe ik eraan?

Uh geen idee

Liefs Michelle

Heb geen idee. Ik weet alleen dat het bij Nick gebeurd als hij te snel drinkt maar dan uit een beker. Als hij zijn tuitbeker heeft dan gebeurd het niet…

Groetjes Bianca

oh my god kan ik weer met bekers gaan schuiven
(beetje hele late reactie sorry)
want net was het zo erg dat hij overgaf. lijkt me ook niet oke

Misschien is het over als hij straks geopereerd is? Want zijn amandelen gaan er uit toch? Misschien zitten die dingen wel in de weg… Stel dat die tijdens het drinken tegen zijn huig aanslaan…ja, dan zou ik me ook verslikken of gaan overgeven denk ik…