Dames, sinds ik de kleine heb ben ik altijd moe! Jullie ook? Ik ben natuurlijk wel de hele dag bezig, maar soms voel ik me zooooooo ontzettend moe! D’r is eigenlijk nooit een dag dat ik kan zeggen ja lekker, voel bijna altijd, had ik nog maar een uurtje extra kunnen slapen! Hebben jullie dat nu ook? ( als ik al student ging stappen en dan de volgende ochtend naar school, dacht ik altijd oohh wat ben ik brak, dat was niets in vergelijking)
Altijd moe
Nou, ik heb het ook heel erg!!
Kan 's ochtends erg slecht uit mijn bed komen, en ga er 's avonds het liefst om 8 uur in Maarja… wil ik ook nog een sociaal leven hebben, dan kan dat niet…
Ik weet ook niet zo goed wat je er aan kunt doen, anders had ik het al lang gedaan
Liefs, Anne
nou zeg das toevallig ik heb vannochtend een afspraak bij de ha gemaakt omdat ik al maanden moe ben.te moe om het huis even te stofzuigen ik hang maar wat op de bank heb gewoon geen energie bah bah
maar idd kinderen zijn vermoeiend iig vermoeiender dan een avondje stappen ahahha
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Je bent niet de enige. Ik zei laatst nog tegen mijn man dat ik wel eens een dag wil dat ik smorgens opsta en kan zeggen, he lekker ik voel me goed en heb zoveel energie! Maar helaas. Ik moet zeggen dat als ik werk en dan thuis kom, dat ik veel minder moe ben dan wanneer ik een hele dag thuis ben met Nick.
Dit probeer ik mijn man ook uit te leggen Hij kan al moe zijn in het weekend en een ochtend met Nick heeft doorgebracht… Dan denk ik wel eens je zou eens een hele week alleen moeten zijn. Dan zou hij me wel begrijpen.
Petje af voor de mama’s die hele dagen thuis zijn hoor!!
Heb geen tips. Ik probeer wel regelmatig en gezond te eten. Dat scheelt altijd. En ik neem mijn rust als Nick smiddags in bed ligt. Niet altijd maar ik probeer het wel.
Groetjes Bianca
Ik heb ook al bij de neuroloog gelopen, bloed geprikt allerlei onderzoeken gehad en noem maar op.
maar ze hebben geen naam voor mijn moe-heid
ik heb er ook heel veel last van, en heb ook al van pil geswitcht.
de klachten die bij de moeheid kwamen kijken zijn wel iets beter geworden sinds ik lovette slik ipv microgynon/stediril diane 35 en you name it ik heb ze gelijk gehad haha.
maar deze bevalt tot nu toe het beste.
mijn hoofdpijn is veel minder en ik ben minder snel chagerijnig, geprikkeld en emotioneel.
dus dat wil wel
Heel herkenbaar, maar bij mij was er wel een aanwijsbare reden voor. Te weten suikerziekte. Mijn huisarts heeft het geconstateerd. Inmiddels met hulp van medicijnen gaat het stukken beter, en tuurlijk ben ik nu soms nog steeds moe, maar nu kan ik het wegslapen.
Groetjes,
Michèle
Ik heb vooral het eerste jaar veel moeite gehad met mn nieuwe ritme en was toen heeel moe. Daarna ging het een tijd een stuk beter en dit jaar vanaf januari ben ik steeds zo moe geweest, geen idee wat het was. De laatste twee weken voel ik me steeds weer wat energieker. Misschien een heftige vorm van voorjaarsmoeheid ofzo.
En het moedercshap is ook gewoon best zwaar. je denkt continu voor twee en echt zorgeloos ben je gewoon nooit meer.
misschien dat je voor de zekerheid is bloed kunt laten prikken, misschien is je ijzer niet helemaal op pijl of heb je iets onder de leden.
sterkte.
liefs
Bietensap of floradix schijnen goed te werken tegen moeheid…
Tja bij mij heeft de moeheid een oorzaak … vandaag nog pillen gekregen tegen te lage hb …
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/JBVFp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - mini-boy op 16 Apr 2010 14:37:11
Ja die producten hebben veel ijzer waardoor je makkelijker hemoglobine aanmaakt en daardoor meer en sneller rode bloedcellen geproduceert worden die meer zuurstof door e lichaam kunnen pompen, maar ik geloof niet dat er iets mis is met mijn hb, ik neem ook multivitamine en let erg op mijn voeding, ik denk echt dat het opvoedvermoedheid is, als dat bestaat, hahahhahahahahha