Hallo dames,
Mijn dochtertje is nu 8 maanden oud en het gaat heel goed met haar. Ze groeit goed en het is over het algemeen een vrolijk meisje. Overdag slaapt ze over het algemeen weinig. Meestal slaapjes van een half uur of drie kwartier. En soms eens een langer slaapje. Dat vind ik ook niet heel erg, ze is verder gewoon vrolijk. Dus ik ga gewoon een beetje mee in haar ritme. 's avonds is ze dan wel uitgeput. Dus dan gaat ze lekker op bed, maar ook dan wordt ze na drie kwartier wakker. Het is een paar minuten huilen en dan slaapt ze weer verder, om vervolgens vaak na drie kwartier weer te gaan huilen. Ook dan slaapt ze na een paar minuutjes weer en daarna slaapt ze de nacht verder door (meestal dan). Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Ze doet het al maanden. Het lijkt mij niet huilen om aandacht, want wij geven er al maanden geen aandacht aan (we gaan er niet naartoe) en het gaat maar niet over. Afgelopen donderdag zijn we bij het cb geweest en heb ik het ook verteld. Die mevrouw vroeg alleen maar of ik er veel last van heb, ze wist het verder ook niet. Herkent iemand dit?
Annemiek de Graaf