als rico naar school gaat moeten we uiterlijk om half 9 weg en hij is op zn vroegst om half 8 uit bed. (ik om 7 uur om mn eigen dingen die ik moet doen nog kan doen) uiteindelijk na een plasje en hem gewassen en aangekleed te hebben, hebben we dus ook nog maar een half uur (iets meer zo’n 40 minuten)
rico mag van mij dan gewoon een boterham ook al hebben we haast en ik weet dat hij traag brood eet.
heeft hij het nog niet op nemen we het mee voor onderweg. tja soms moet je een uitzondering maken.
Rico krijgt allang geen pap meer eigenlijk. en daarbij zou ik hem die pap dan moeten geven omdat ik anders nog minder tijd heb (vanwege de troep die hij dan achterlaat) en om hem pap te geven dat kost mij ook weer meer tijd en een boterham eet hij zelf. dus zo houdt rico zich met zijn ding bezig en ik met het mijne
Alternatief voor pap 's ochtends?
MamavanRico
vlokje03
Ik heb de reactie’s verder niet gelezen en misschien is deze optie al geopperd.
Overstappen op een ander merk, ik had voor Dion altijd Nurtilon en ten hij naar de peutermelk ging stapte ik over op Friso en mocht dat ook niet zo zoetig zijn (ik dacht van wel hoor) dat kun je er altijd nog een klein schepje suiker door doen zo erg zal dat niet zijn toch? en dan wel tandjes poetsen natuurlijk.
Rainbow
Het is opgelost! Friso had ook een nieuwe verpakking en ik was dus bang dat zij ook die smerige melk hadden nu, maar hun melk is nog gewoon lekker. Ik had een pak op de gok gekocht en…Eva’s pap is weer als vanouds en gaat weer helemaal op!
Groetjes Rainbow, trotse mama