Alternatief voor liga

De discussie blijft inderdaad oplaaien. Een vriendin van ons waarschuwde ons ook en daarom vroeg ik het na. Ik denk dat ze de koolhydraten omzetten in suikerklontjes, dat doet mijn lijnende vriendin ook en ja, dan zit je op die vijf klontjes qua waarde. Als je het zo bekijkt schrik je overal van. Ik zie dat er in de melk ook veel koolhydraten en dus suikerklontjes zitten, maar dat is toch wat anders dan toegevoegde suiker zoals koek. In een gewone appel zitten ook omgerekende suikerklontjes dus. Ik geef gewoon potjes, maar goed dat je het even meldt hoor Loesie. Kan nooit kwaad. Weleens de Smaakpolitie gezien? Dan eet je noooooit meer in een restaurant!

Ik ga even op dit onderwerp speuren hier!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Hoi, het was een keer op tv bij de keuringsdienst. Er is onderzoek naar gedaan en blijkt dat er zo'n 5 klontjes per potje in zitten.

Het is geen aanval hoor. Ik heb puck ook potjes gegeven, ook toen ik dit wist.

Hier is ook een topic over die gesloten is omdat het een te grote discussie is geworden. Wil iemand weten hoe het zit kijk dan ff naar die topic… enne kindjes mogen wel wat suiker/vet binnen krijgen. Het schijnt juist weer goed te zijn voor de ontwikkeling. euh… natuurlijk niet nu gelijk lange vingers aan gaan slepen en zoete drankjes… maar laten we er ook niet te spastisch over gaan doen. Ik kreeg vroeg door mijn groente limonadesiroop omdat ik het anders niet luste … mwah heb er geen nadelige gevolgen aan over gehouden met 57 kilo.

Heb die discussie net hier gelezen. Met een of andere macrobiotische kerel waar ik me na 1 zin al aan ergerde! Goed dat ze die na 6 pagina’s gesloten hebben!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Laten we het er op houden dat de potjes onder goede omstandigheden gemaakt worden en dat iedere mamma of pappa voor zich moet weten wa ie zijn kleine geeft enne muggezifters houden we overal toch

Groetjes,

Michèle