Alternatief voor garage

Pfft ik ben stad en land aan het afzoeken naar een ‘goedkoop’ alternatief voor garage.

Uitleg: wij hopen december te verhuizen naar een nieuwbouw huis. Hier hebben we wel de fundering van een garage laten leggen maar momenteel niet de centen om er daadwerkelijk een garage neer te zetten. Dit willen we volgend jaar wel gaan doen. Daarom zijn we op zoek naar een alternatief maar eigenlijk niet te duur. Nu dachten we aan een tuinhuis oid… maar die zijn verrekt duur… zelf 2e hands.

Iemand nog een tip/idee?

ehm…misschien tijdelijk een careport.
of heb je meer een hokje nodig om dingen in op te slaan?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Goedkope schutting en daar golfplaten op?
Eventueel aan de voorkant 2 kleine schuttingen vastmaken aan scharnieren en een kettingslot er op?

Het is echt een hokje waar dingen in opgeslagen moeten worden. De fietsen etc.
Dus moet veilig en afgesloten kunnen worden.

Balen joh… net sprak ik in de supermarkt iemand die hun goede tuinhuis hebben weggegeven. Diegene die hem wilde moest alleen zelf het vervoer betalen… en die mensen wonen straat verderop. Grr … die was voor ons bedoelt … maar helaas we vissen achter het net.

Bakmama waar heeft je zus die gehaald?

Ik zat ook al aan een keet te denken. Een afgeschreven keet van de bouwvakkers…

Of een ouwe caravan… Leegslopen en stouwen maar?

(Ik wil wel slopen…)

er stond laatst een advertentie op gratisoptehalen.nl voor een tuinhuisje maar weet niet of die dr nog op staat het gaat altijd zo snel op die site maar je hebt er vaker wel zulke dingen staan dus misschien iets om in de gaten te houden? of zelf even een oproepje doen

groetjes

he kan hem niet vinden helaas dus denk al weggegeven. Heb nu oproep geplaatst ben erg benieuwd!

ja ik had net ook even gekeken kon hem ook niet meer vinden zag er wel een op mp voor 120 euro in ede misschien dat iets voor je stond ook een foto bij
misschien ook een ander idee om de bouwmatrialen op zulke sites bij elkaar te zoeken scheelt je een hoop geld en dan zelf gaan klussen of door het geld die je van je matrialen bespaard dan uittegeven aan een bouwvakker oid vaak kom je ook gratis bouwmatriaal tegen op mp of gratisoptehalen maar zulke sites moet je echt goed in de gaten houden want gratis spullen of tegen spotprijsjes zijn echt snel weer weg

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 19 Nov 2009 21:17:47

Kijk je met me mee

ja tuurlijk haha voor jou wel

Lief…!

nou heb nog even voor je rondgekeken op mp en dr staan wel een aantal leuke bij maar daar moet je op bieden dus dat ligt er dan echt aan voor wat je dr voor wilt uitgeven aangezien je hem voor een kortere periode wilt gebruiken

www.igarden.nl is ook nog een site waar je ze niet al te duur maar nieuw kunt kopen dr waren er wat in de aanbieding

groetjes