Hallo, ik ben Petra en sinds mei 2010 mama van Millay, een leuke vrolijke meid van bijna 9 maanden.
Het enige wat er aan mankeert is dat ze altijd ontzettend heftig reageert op sprongen!!
Slecht slapen, jengelig zijn (soms wel de hele dag!), bezig gehouden willen worden, heel druk omdat ze de hele dag amper slaapt en dus gewoon te moe is…
Toen ze nog wat kleiner was wilde ze nog wel beneden in de wieg of het campingbedje slapen, als ze bij ons was, was het wel goed, maar dat is al een tijdje over…
Ze wordt 'smorgens ook steeds om een verschillende tijd wakker, soms 6 uur dan weer 6.30, maar soms ook weer pas om 8 uur en dat breekt mij ook onderhand ontzettend op!
Overdag’s is helemaal een ramp, dan slaapt ze gewoon bijna niet.
We hebben een paar dagen geleden Kindival van VSM geprobeert zodat ze wat meer aan haar slaap kon komen, en ik ook wat meer rust, dat ging een half dagje goed maar vervolgens werd ze er ontzettend hyper van, dus die geef ik haar niet meer.
Zijn er alternatieven voor Kindival?
Ik kom bijna nergens meer aan toe tijdens zo’n sprong, ben alleen nog maar met haar bezig!
Zelfs douchen lukt me niet, omdat ik haar niet alleen in de woonkamer achter wil laten, dus dat doe ik nu ipv smorgens maar 's avonds als mijn man thuis is…
Gewijzigd door - mamapeet op 26 Jan 2011 09:44:00
Gewijzigd door - mamapeet op 26 Jan 2011 09:56:53
Gewijzigd door - mamapeet op 26 Jan 2011 09:57:45