Alsnog even voorstellen


#1

Hallo Allemaal,

Ik heb al wel een paar topic’s geplaatst en reacties gegeven maar ik zag dit forum en dacht is misschien toch wel beter om me ook even voor te stellen…
Zo weet ik ook wie jullie zijn als jullie reageren.

Ik ben Daniëlle, 31 jaar en ben (nog) niet getrouwd. Ben mama van mijn eerste kindje genaamd Jesper geboren op 8 februari. Zoals sommige misschien wel hebben gelezen was het een moeilijke start. Zowel voor Jesper door zijn krampen als voor mij vanwege alle emoties en onzekerheden. Ook de roze wolk zag ik niet. Nu ben ik een super trotse mama en geniet ik intens. Papa ook trouwens!

Lilypie First Birthday tickers


#2

Officieel welkom dan maar

Ik ben 34 jaar, de mama van Erik (ruim 3 jaar oud) en wij wonen met ons drietjes in Drenthe. Ook niet getrouwd (hoeft ook niet van mij, hoor). Ik herken het, die roze wolk zag ik in het begin ook niet, maar is helemaal goed gekomen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Welkom!
Ik ben Nancy, 36jaar en mama van dochter Reza (wordt zondag 2) en zoon Kiam van bijna 6 maanden. Woon samen in het Brabantse land.
Groetjes Nancy


#4

Dank jullie wel.
Wij wonen in Gelderland. Dichtbij de Veluwe.

Groetjes

Lilypie First Birthday tickers


#5

Hoi en welkom!

Ik ben Carolien, ik ben en woon met mn man en zoontje van ruim 2 in Drenthe.
De naam van onze zoontjes verschilt maar 1 letter… grappig!
Die roze wolk heb ik ook niet gezien hoor, maar dat is hier uiteindelijk ook meer dan goed gekomen! Lekker blijven genieten van jullie kanjer,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#6

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 31 jaar en getrouwd. Samen hebben we 2 zoontjes, Tim van 3 jaar en Daan van 7 maanden. We wonen in Noord Holland.

Veel plezier hier!

Groetjes,
Sandra


#7

Hoi!

Ik ben Marloes, 26 jaar en getrouwd. We wonen in Purmerend inj Noord-Holland.
Ik ben mama van Luka van 2 jaar en van Jenthe van 6 maanden.
Veel plezier hier!



#8

Dank jullie wel voor de reacties.
Erg leuk om te weten wie en wie is. Zo weet je in elk geval wie er reageert op
topics. Zal wel lukken het plezier hier. Erg leuke site Verslavend ook! Lees nog wel het meeste forums maar ga ook zeker de andere dingen doorlezen en uitvinden allemaal.

@Mama van Jasper; Ja maar 1 letter… Wij hebben de naam ook afgeleid van Jasper. Ik had in eerste instantie ook Jasper maar mijn partner hoorde deze naam al veel in zijn werkkring (ook baby’s van collega’s) en vrienden dus toen zei hij waarom niet Jesper…! Zo de naam dus.

Groetjes

Lilypie First Birthday tickers