Als ze alleen maar wil staan

Puck heeft ontdekt dat ze kan staan als ze zich omhoog trekt ergens aan. Dat ergens ben ik dus. Ze kruipt me de hele dag achterna en roept (meer klaagt) heel hard mama. Ze wil mij bij mijn broekspijpen pakken en gaan staan en het liefst lopen. Maar dat laatste mag ze nog niet van mij, ze moet eerst maar eens zelf zijwaards gaan lopen voordat ik haar voort ga trekken.

Als ik een rokje aan heb wordt ze woedend, begrijpelijk natuurlijk… Het is een schatje en ze weet wat ze wil en dat is mijn broek! Jullie hier ook ervaringen mee?

Groeten,
Nikki

Hahahahahahahhahhahaa!!!
Gaaf joh, ik zie dat al helemaal voor me, zo’n klein pittig ding dat boos is als mamma een rok aan heeft, hihi

Maar ik snap dat het lastig is voor je, zo’n “blok aan je been”

Helaas weet ik zo gauw even geen oplossing voor je. Stephan deed het namelijk niet zo vaak als die kleine van jou.

Ik hoop voor je dat er anderen zijn met tips!

Groetjes, mamma van Stephan

nee sorry, ikke heb ook geen tips. Evianne deed en doet het alleen maar tijdens de afwas. meestal zet ik haar dan effe bij me op het aanrecht zodat ze dan alles kan zien. Ik zal er wel eens naar vragen hierro.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Heb er ook (nog geen ervaring mee.
Maar ik zat te denken: als je haar als ze wil staan bij de box zet? kan ze ook staan, en gaat ze misschien wel aan de slag met langs de box lopen, omdat er daar veel te zien is.

Nou dat probleem heb ik ook. Ik moet soms gewoon dingen doen en kan dus niet de hele tijd haat op sleeptouw nemen. Maar ik neem dan wel een paar keer per dag de tijd om met haar te spelen.

Naast het feit dat ik vaak dingen te doen heb, wil ik ook gewoon even rust aan mijn kop en lijf. Ik de box zetten helpt wel even, maar ze doet zo verschrikkelijk wild als ze eenmaal staat en ik ben zo bang dat ze achterover knalt met haar kop tegen de speilen.

Vandaag was Jan thuis en ben ik even leuke dingen gaan doen, en het blijkt dat ze het bij hem dus nauwelijks doet. Het is kennelijk echt een mama-ding. Acht, het is ook wel weer heel erg lief.

Nikki

Nou dit is dus Puck, in dit geval hangend aan Jan…

Groeten,
Nikki

Gewijzigd door - bakerzak op 17 Aug 2004 22:10:37

schatje… eerst uploaden naar het internet en die eigenschappen hier kopieren… nu zien we die mooie meid niet

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

hoi schatje,

Had de verkeerde link gekopieerd… Nu wel goed

Hahahaahahahahahaha!!!
Dag schatjes

Weten jullie wel wie ik het àllergrootste kleine schatje vind?
PUCK!! Zo lief, aandoenlijk hangend aan haar pappa’s broekspijpen

Super leuke foto hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 17 Aug 2004 23:33:44

En dat vind je lastig als je nuttige dingen moet doen???
Lijkt mij juist reuze handig!!

hihi, Gioia wil ook vaak staan, maar dan moeten we haar nog rechtop zetten.
Ze heeft nog niet door dat ze zichzelf wel eens ergens aan kan ophijsen. Dus ik denk dat wij binnenkort ook zo rondlopen

hahaha ziet er wel zooooooooooo lief uit !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

wat leuk

hihi, wat geweldig zo’n dreumes aan je broekspijpen! Tsja je kan natuurlijk wel geen stap verzetten…maar ook dat gaat vanzelf weer over zodra ze kunnen lopen, moet je maar denken

Ze kan nu ook de helft van de box rondlopen! Alleen met slapen is het even niet zo praktisch, ze gaat steeds zitten en dan staan en weet niet meer hoe ze moet gaan zitten. Als je haar neerlegt, begint ze gewoon weer op nieuw.

Ik herinner me dat Kika dat ook had, vooral de eerste dagen nadat ze door had dat ze kon staan. Schattig. Misschien haar toch maar weer de bakerzak aantrekken, dan kan ze niet gaan staan

Nikki

Hoi,

Hier een foto van Puck die nu zelf gaat staan dmv bijv. een stoel. Ze heeft ons nu minder nodig. Als dat geen filosofische waarheid is als het om kinderen opvoeden gaat

Groeten,
de bakerzak

en dat gaat ze straks zeggen ook natuurlijk: zelf doen!
en dan denk jij stiekum: waar is nou die tijd gebleven dat ze me nog…
mooi meissie trouwens!

Wat een leuke, eigenwijze foto is dat geworden zeg!
Echt een “opvretertje” hoor, die Puck van jou

Ja, ze is zo verschrikkelijk leuk. Echt om op te vreten. Ze klimt nu alleen ook de trap op. Wij hebben zo’n open trap met op twee plaatsen een soort “overloopje”, het eerste overlooptje is na twee treden vanaf de grond. Laatst zat ze gewoon op dat overloopje! Maar echt binnen twee seconden of zo, echt zo snel. Draak is het!

Groeten,
de bakerzak

nu mag je wel weer nikki worden hoor hahahaha ik heb genoeg reclame voor je gemaakt nu hahahahahaha

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!