Jaaaaaaaaaaa ik ben er, poeh poeh !
Ja hoor, heerlijk gehad bij Kimmie, zelfs met 2 kleine kabouters die niet konden slapen. Geweldige boost voor Daan dat die kleine vriend zich door hem liet kalmeren.
Eenmaal thuis hoorde ik van Kim dat we de straat bij hun nog niet hadden verlaten, het bij hun onwijs hoosde. Nah de hele weg van Hengelo naar midden Limburg nergens last van gehad. Thuis heerlijk weertje, lekker zon en wat benauwd. Eten gemaakt even gauw en toen we aan de koffie wilden begon het me toch te hozen… Echt niet normaal meer, ik kon me nieuwe kuikens vanuit huis niet meer zien. Het zwembad van 3.60 m doorsnee stroomde over, als ook de vijver. Ja hoor, ook de stroom moest eraan geloven, dus geen koffie voor ons. Inmiddels stonden me buren in de stromende regen op hun plat dak en zag ik de buurvrouw met een trekker water uit hun huis schuiven. We hebben een enorme tuin van zo’n 200 meterd diep. Het loop heel schuin af naar beneden, maar gelukkig hebben we met de verbouwing het maaiveld verhoogd en bleef het hier op de drempel staan. Me buurvrouw 2 deuren verder en al op leeftijd had dr keuken onder,Die heeft ook zo’n diepe tuin waarbij het nog meer afloopt. Ze wilde in eerste instantie niet dat ik hielp, maar bleek later erg opgelucht dat ik dat wel had gedaan, man het water stond onder het vinyl en heb ik zo goed en kwaad als het ging eronder door weg getrokken. moet er niet aan denken dat ze het zelf had moeten doen. Natuurlijk hadden we energieleveraar gebeld, die was er snel en voila, ineens ook weer stroom. Maar koffie heb ik niet meer gehad hahahha. Internet heb ik nu net pas weer. Door de straat reed een electricien uit het dorp, die werd natuurlijk suf gebeld. Even praatje mee gemaakt, doorgegeven dat essent al in de straat bezig was dus dat het probleem niet bij de mensen zat. Was erg blij met de tip want nu hoefde hij niet iedereen af, maar vertelde dat hij het hier nog nooit zo meegemaakt had. Nah, blij dat we thuis waren ivm de dierenhaven hier. Whahaha maar verder heel gezellie gehad bij Kimmie, zos erg dat we de koffie bijna meer weer bij haar wilden gaan halen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!