Als jullie asje zoeken

ze afgelopen nacht hier was, heel gezelllig met niet slapende dwarse koters van mijn kant, ze nu weer thuis is maar helaas… door de wolkbreuken geen stroom meer heeft maar wel een huis vol met water…

dusse als er iets te miepen, melden whatever is , ben ik de enige die bereikbaar is per mail

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

he wat vervelend maar gelukkig ben jij er op elk punt

Groetjes,

Michèle

Oei da’s balen voor haar en dat is denk ik zacht uitgedrukt…

Groetjes Natasja

Jeetje zeg, da’s zwaar balen voor d’r!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

och wat vervelend zeg! lijkt me een hel als heel mn kiet onder de water stond babah… jammer dat de nacht ook wat minder was!

och we hebben ons er wel om vermaakthoor! waren juist de kleinsten hier die dwars lagen en iedereeen wakker hielden… dus die maar gezellig naar beneden gehaald en Alexander wilde alleen maar door Daan getroost worden erg lief allemaal geen enkel gedoe, hoorde er gewoon bij

zo jammer dat ze weer naar huis moesten en dan zo thuis komen

haha ja maar ik wordt er niet vrolijk van als rico mij de hele nacht wakker houdt, tenzij ik nog wakker was dan vind ik het niet erg
inderdaad het is zeker heel erg naar als je zo moet thuiskomen… was haar man ook niet thuis dan?

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 21:37:24

daan=man asje… die was heel gezellig ook hier aan het logeren hoor

@ MamavanRico Daan en Asje …Daan= man! Asje is vrouw Assie= modje

Oke! Er staat dat als jullie Asje zoeken! maar Asje heeft ook Daan en Evianne en Jessin!

@Kimmetje balen dat het zo moest aflopen! En daan snap dat Alexander hem juist op zoekt! de rust hem zelf!

Ik ken het! slechte slapen, ben ik het niet, is het man lief, zijn wij het niet zijn het de kids! maar mag het plezier totaal niet drukken! bij het logeren!

Asje sterke meis! toch maar verhuizen naar ZH? hier mooi weer wel wat onweer

gr Tries

ohw ja dat had ik even over het hoofd gezien geloof ik
ach zo hebben we allemaal wel wat, ik geef de vermoeidheid maar de schuld want ik ben ook al 2 nachten wakker gehouden

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 22:52:01

Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad, maar wel ontzettend vervelend voor Asje.

Sterkte voor haar!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ach, die arme Asje! Hopen dat het snel opgelost is en dat de waterschade meevalt.

Groetekes, Sje

Jaaaaaaaaaaa ik ben er, poeh poeh !
Ja hoor, heerlijk gehad bij Kimmie, zelfs met 2 kleine kabouters die niet konden slapen. Geweldige boost voor Daan dat die kleine vriend zich door hem liet kalmeren.
Eenmaal thuis hoorde ik van Kim dat we de straat bij hun nog niet hadden verlaten, het bij hun onwijs hoosde. Nah de hele weg van Hengelo naar midden Limburg nergens last van gehad. Thuis heerlijk weertje, lekker zon en wat benauwd. Eten gemaakt even gauw en toen we aan de koffie wilden begon het me toch te hozen… Echt niet normaal meer, ik kon me nieuwe kuikens vanuit huis niet meer zien. Het zwembad van 3.60 m doorsnee stroomde over, als ook de vijver. Ja hoor, ook de stroom moest eraan geloven, dus geen koffie voor ons. Inmiddels stonden me buren in de stromende regen op hun plat dak en zag ik de buurvrouw met een trekker water uit hun huis schuiven. We hebben een enorme tuin van zo’n 200 meterd diep. Het loop heel schuin af naar beneden, maar gelukkig hebben we met de verbouwing het maaiveld verhoogd en bleef het hier op de drempel staan. Me buurvrouw 2 deuren verder en al op leeftijd had dr keuken onder,Die heeft ook zo’n diepe tuin waarbij het nog meer afloopt. Ze wilde in eerste instantie niet dat ik hielp, maar bleek later erg opgelucht dat ik dat wel had gedaan, man het water stond onder het vinyl en heb ik zo goed en kwaad als het ging eronder door weg getrokken. moet er niet aan denken dat ze het zelf had moeten doen. Natuurlijk hadden we energieleveraar gebeld, die was er snel en voila, ineens ook weer stroom. Maar koffie heb ik niet meer gehad hahahha. Internet heb ik nu net pas weer. Door de straat reed een electricien uit het dorp, die werd natuurlijk suf gebeld. Even praatje mee gemaakt, doorgegeven dat essent al in de straat bezig was dus dat het probleem niet bij de mensen zat. Was erg blij met de tip want nu hoefde hij niet iedereen af, maar vertelde dat hij het hier nog nooit zo meegemaakt had. Nah, blij dat we thuis waren ivm de dierenhaven hier. Whahaha maar verder heel gezellie gehad bij Kimmie, zos erg dat we de koffie bijna meer weer bij haar wilden gaan halen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

jeetje zeg asje! heftig allemaal, Hoe erg is je huis er nu aantoe? of was het bij je buurvrouw vooral zo heftig? (je was toch bij haar gaan helpen met het venyl?)

Pffff lekkere thuiskomst zo joh… Balen zeg! Gelukkig maar dat het bij jullie mee viel en lief dat je de buurvrouw hebt geholpen en de elektricien
Hopelijk blijft het hierbij en krijgen jullie niet nog meer ellende!
En fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ons huis heeft verder niks behalve dat we geen stroom hadden. Wij hebben het maaiveld verhoogd van het huis, maar lagen al iets hoger dan de anderen hier in de straat. Hadden we dat echter toen niet gedaan, dan hadden we het water nu ook hier binnen gehad.
Nah, even was het rustig en vredig hier. Totdat ik om 1 uur vannacht me meissie hoor gillen. Nah wat doen je dan ??? Natuurlijk een lampje aan om je bed uit te komen enz. Maar dat lampje ging niet aan, de wekker was ook niet meer aan, dus nu wist ik meteen waarom me kindjes zo gilden. De stroom was wederom uit en me kinderen kunnen echt niet zonder lampje aan, paniek dus voor ze. Ik had mijn ipad boven liggen en 2 ds-sen waarop ze sochtends mogen als ze willen. Whahaha dus dat waren mijn lampies. De kids hun ds gegeven en een filmpje opgezet op die dingen, naar beneden en maar weer essent gebeld ( is nu enexis ). "O mevrouw hier was eerder op de avond een storing ja, heeft u uw aardlek gecontoleerd ? " "Ja meneer, ik was niet blond we hebben echt geen stroom en dat ligt niet aan de meterkast ". “Oke ik zal de monteur sturen.” Inmiddels alle zaklampjes voorzien van battarijen, de kinders 3 zaklampen gegeven waarvan er 1 aan mocht. Die sliepen weer snel verder. Om kwart voor 2 weer stroom en meneer monteur komt even langs vertellen uitgebreid hoe het zat. Zelfde als eerder op de avond, we hebben pecht want we zitten niet zoals de rest hier in de straat op 3 maar op 1 lijn ( of zoiets ) en wederom denkt ie niet dat het houd. Dus maar weer bellen als we zonder zitten. Ik heb het zaklampje toen maar weer voor de kinders aangezet voor de rest van de nacht. Me mobieltje meteen opgeladen als ook de ds-sen en de ipad, ons kon niks meer gebeuren hahahaha Maar tot nu toe hebben we nog stroom.

O, 1 tip. Ik heb een zaklamp wat je eerst moet opwinden. Destijds gekocht bij de action. Super want nu kon ik met die lamp eerst gaan zoeken naar battarijen voor de andere lampjes.

pfff wat een gedoe zeg! ik hoop dat de elektriciteit het blijft doen, lijkt me niks zo midden in de nacht een huilend kind en geen lamp die het doet. pfff! kaarsen zijn ook wel gezellig maargoed een lampje is wel zo handig.
haha en midden in de nacht een heel verhaal aanhoren had je wellicht ook niet zo’n behoefte aan?