… komt mama meestal NET te laat
Wij peutertjes moeten natuurlijk alles ontdekken, voelen, proeven enzo. En als ik dat met veel kabaal doe staat mama binnen de kortste keren naast me.
Dus, als mama lekker zit te Ikkebennen (dan heeft ze niet zoveel door GNA GNA), ga ik stilletjes te werk.
Ik pak een stoeltje zodat ik bij het laatje in de gang kan met de smeerseltjes enzo, pak een potje en zet die op de tafel.
Om mama niets te laten merken kom ik nog even buurten, knuffelen, samen boekje lezen, net doen of we de rollade uit de folder opeten.
Dan ga ik weer naar de tafel. Klim heel stil op een stoel en wurm het potje open. Heee het is Sudocréme! Dat blijft zo lekker zitten
Even lekker mn wangetjes insmeren en mn handjes, truitje kan er ook nog wel bij. SSSsssssssssst!!!
Dat was vandaag. Maar ik heb het ook al eens met de pastapot gedaan hoor, die had papa niet opgeruimd. Ik heb toen bijna een halve pot leeggegeten, en met de jam… Hmmmmjamjam, lekker!
Maar als ik te lang stil ben komt mama dan toch maar even kijken, en als ik haar gezicht dan zie moet ik toch wel schaterlachen!!
Mooi, sudocréme!
Lekker, pasta!