Als ik nou heel zachtjes doe

… komt mama meestal NET te laat

Wij peutertjes moeten natuurlijk alles ontdekken, voelen, proeven enzo. En als ik dat met veel kabaal doe staat mama binnen de kortste keren naast me.
Dus, als mama lekker zit te Ikkebennen (dan heeft ze niet zoveel door GNA GNA), ga ik stilletjes te werk.
Ik pak een stoeltje zodat ik bij het laatje in de gang kan met de smeerseltjes enzo, pak een potje en zet die op de tafel.
Om mama niets te laten merken kom ik nog even buurten, knuffelen, samen boekje lezen, net doen of we de rollade uit de folder opeten.
Dan ga ik weer naar de tafel. Klim heel stil op een stoel en wurm het potje open. Heee het is Sudocréme! Dat blijft zo lekker zitten

Even lekker mn wangetjes insmeren en mn handjes, truitje kan er ook nog wel bij. SSSsssssssssst!!!

Dat was vandaag. Maar ik heb het ook al eens met de pastapot gedaan hoor, die had papa niet opgeruimd. Ik heb toen bijna een halve pot leeggegeten, en met de jam… Hmmmmjamjam, lekker!

Maar als ik te lang stil ben komt mama dan toch maar even kijken, en als ik haar gezicht dan zie moet ik toch wel schaterlachen!!

Mooi, sudocréme!

Lekker, pasta!

hahahahahaha geweldig!!! Ik geloof dat ik mij gelukkig mag prijzen met een kind die zoiets nog niet heeft ontdekt, beneiwud wanneer dat gaat komen!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Yep als ze lawaai maken kun je ze laten gaan, als het stil wordt moet je oppassen

Groetjes,

Michèle

Haha nou ik moet zeggen, ik dacht dat we met de oudste zo’n beetje alle peuterstreken wel kenden. Maar zij doet precies de dingen die hij nooit gedaan heeft
En eigenlijk alles dat hij wél deed, doet zij niet. Maar is dat nou karakter… of zijn we toch zo goed voorbereid dat ze er de kans niet voor krijgt?

Hmm als ik een tweede heb dan laat ik het je weten

Groetjes,

Michèle

hahaha geweldig! en zooo herkenbaar!
als we nou allemaal een foto plaatsen waarvan het kleine duiveltje stiekem is geweest met dit soort dingen?
hier 1 van rico… hij zat in de box… en ik had blijkbaar s’avonds mijn chocoreep niet opgeruimd die nog op de houten bankleuning lag…
enfin ik voelde dat er iets niet klopte…hij was ZO stil. dus ik komuit de badkamer en zo trof ik hem aan:

Hihi ook zo’n heerlijk ondeugend snuitje!
En dan moet je ze nog proberen wijs te maken dat je boos bent ook…

Hmm ik geloof niet dat t gelukt is vandaag ze was niet bepaald onder de indruk.

Laatst had ze ook al zo iets raars trouwens, ik ging met mn moeder en schoonzusje even wat drinken bij la place, zij mocht met neefje in de speelhoek spelen. Ze liepen een beetje heen en weer, en opeens zit ze op een ander tafeltje aan het zout en peper potje te likken, getsie!! (ze vond t nog lekker ook )

Wat heb ik toch rare kinderen naja is niet saai in ieder geval. Hahah
Maar was toch wel blij dat ze na dr sudo-avontuur lekker is gaan slapen.

whahahaha verdachte stilte verhaal…als ze herrie maken ist okay zodra het stil word, mot je zeker ff gaan chekken, ik heb hier een behangtrekkertje, zal zo ff proberen een foto’tje te maken, maar kan haar bed nie anders neerzetten,want aan de andere kant zit een inbouwkast, en ja …die kan ook leeg… dus het was behang of kleding hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

owkay ben dus weer vergeten hoe het moet, oww doos

[img][/img] maar dan zonder sterretjes

Groetjes,

Michèle

ja heb ik gedaan via site die ik ook van 1 van de mama’s heb gekregen, ging vorige keer prima maar vandaag weer niet… ga het straks nog ff proberen…moet nu nog ff dweilen want ik plak aan de grond van de ranjameuk !

Ha ha ha ik ken het, die ranjaplakzooi dan he

Groetjes,

Michèle

hier was er ook zo’n momentje maar dan met dropjes.
die stonden bij mij op m’n nachtkastje, tja stom natuurlijk normaal gesproken zet ik ze altijd wel weg maar dit keer dus vergeten, ik vind t 's avonds altijd nog wel lekker om tijdens het lezen nog wat dropjes te eten.

maargoed Lindsey gaat altijd met Daan mee naar boven wanneer hij gaat douchen. Lindsey banjert dan lekker rond. Daan laat dan uiteraard wel de deur openstaan en we zorgen er altijd erg goed voor dat er geen gevaarlijk spul ligt.
Daan was inmiddels klaar met douchen en ging zich nog even scheren, op dat moment werd het toch wel erg stil van Lindsey’s kant en vroeg Daan wat ze aan het doen was. Lindsey zegt ‘even kijken’, Daan ging voor de zekerheid toch maar even kijken en toen had ze dus een salmiakdropje lekker opgesmikkeld. nouja ze vond het toch niet echt lekker maar had er wel een zwarte snoet aan overgehouden.

Op zulk soort momenten kan ik simpelweg niet boos worden hoor, in dit geval zeker niet omdat ik zelf dat zakje heb laten staan en weet dat t dan wel heel erg verleidelijk word voor zo’n kleine mop. maar komisch was het wel hahaha

liefs,
Rinske

Hahaha! Geweldig! Ze ziet er wel prachtig uit hoor…
En ze krijgt er een lekker zacht huidje van!

Gelukkig hebben we dit soort actie’s nog niet meegemaakt met Luka, maar hij is dan ook nog niet erg stil als hij iets moois of nieuws ziet. Hij roept dan altijd:" Ooowww, tie, tie!" en dan weten wij wel weer hoe laat het is…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

hahahaha!!! Wat heb je dat leuk geschreven zo vanuit haar naam! Heel herkenbaar ook hoor, idd als het stil is ga ik ook even een kijkje nemen wat ze aan het uitspoken is. Hier is kleuren op de muren ipv op het papier met vingerverf of waskrijtjes op het moment favoriet. Gelukkig is ze nog te klein om dit alleen te doen, dus zit ik altijd in de buurt om de 'schade’te beperken.

mama1980

@Suzsje: ja maar ik heb die foto in november 2009 op hyves gezet… en ik had m toen al 3 mnd ofzo want hij was 10 of 11 maanden. dus echt boos kun je dan nog niet worden. ik moest gewoon heel hard lachen, dat scheelt want hij zat totaal nog niet in de uitprobeer fase

Hihi wat een geweldige foto’s.

Erg leuk om te zien hoe blij ze ook is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tja, Nikki heeft ook een keer de sudocreme te pakken gehad, die had het ook nog in d’r haar gesmeerd… en dan met een prachtige glimlach zeggen: Mooiiii mama!!! Toen ik het niet makkelijk uit d’r haar kreeg was het ineens niet meer zo mooi Lisa heeft nog nergens mee gesmeerd, maar dat komt vast nog wel

Haha ja mijn meissie vind ook alles “ooi” (mooi). (zelfs de vogelpoep op het raam van de auto vond ze mooi wees er steeds naar. Toen ik haar vertelde dat t vieze poep was zei ze daarna steeds “sies, poep, OOOOOOI!” Hahahah

Was nu met die créme inderdaad ook helemaal blij en trots.
Gelukkig zat het niet in dr haren dat lijkt me erg vervelend idd.
Maar gewoon op haar gezichtje en handjes is er met een billendoekje zo af.

Truitje was lastiger
Heb t eerst op de hand geprobeerd met gewoon wasmiddel, maar dan kreeg ik alleen maar lichtroze vlekken.
Dus nu staat t á la Sje in de week met groene zeep
Ben benieuwd hoe het er morgen uitkomt. Zou jammer zijn als het er niet uitging… ze had m net voor het eerst aan!