Gioia zat heel de tijd bij Hondjes mand te klieren, en dat werd ie zat, zo heeft ie dat opgelost:
jij in mijn mand, ik in jouw wipstoel.
leuk he?
groet
Mo
Als hondjes het zat zijn
Gaaaaaaaf!!!
Hahaha! Wat een leuk eigenwijs beestje. Groot gelijk hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
Hoe verzint ie het, de slimmerik!
Hoe reageerde Gioia daarop? Keek ze raar op? Zag ze de humor daarvan in? Ging ze onverstoord verder bij het wippertje? Of was het huilen omdat het haar stoeltje is?
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
gioia reageerde niet echt, had het volgens mij niet door.
die ging door met het leegtrekken van hondjes mand.
ik haal haar daar niet altijd weg, omdat ik bang ben dat ze het wel eens heel interessant kan gaan vinden.
maar als ik merk dat hondje het niet leuk meer vind haal ik haar weg. of geef hondje een kussentje op de bank.
maar nu had ie het dus zelf opgelost, hij is er meteen niet meer uitgekomen heel de avond
Haha wat een super lieve foto
Ik ken het hoor Robin vind de katten hier erg leuk
en kruipt ze ook achterna
Dus die zoeken het hoger op
Groetjes Heleen mama van Robin
Ja, ik wilde heel de tijd een klein hondje, maar dan wel een echte hond zeg maar, niet zoeen met een strikje.
toen ik ging kijken omdat ik wist dat Hondje een nieuw huis nodig had, zag ik hem al van afstand voor zijn hok zitten, heel arrogant rond te kijken, met zijn kromme pootje. en toen was ik verkocht.
en zei meteen: kijk, daar zit ie: mijn Hondje! en zo heet ie dus nu ook.
Jaaaaaaaaaa geweldig die foto, die van ons zijn denk ik ietsje groter maar anders hadden ze dat vast ook een prima oplossing gevonden. Evianne zit nl ook altijd in de hondenmand. Tegenwoordig zit ze er in te bellen, hahaha heeft ze die stiekum gepakt en hoor ik ineens hallo opa. hahahaha leuk he ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003