Alpina yabber goede fiets?


#1

Rens krijgt voor zijn verjaardag(duurt nog wel even maar we zijn alvast aan het orienteren) een andere fiets. Hij heeft nu een 12 inch fietsje en die word echt wel aan de kleine kant. Hij fietst al heel goed zonder zijwielen. Tijd dus voor een andere fiets.
Ik denk zelf aan een alpina yabber, die vind ik erg stoer maar toch ook wel weer netjes. Maar heeft er toevallig iemand hier ervaring met fietsen van dat merk? Zijn het kwalitatief goede fietsjes?

Groetjes Ramona


#2

Ja prima fietsjes ze gaan hier al 2 jongens mee, maar ze zijn niet van die rouwdouwers . Wel kleine onderdeeltjes die snel roesten etc maar dat is meer mijn fout , laat ze nog wel vaak in de tuin staan


#3

nou als zo’n fietsje bij jou al 2 jongens mee gaat kimmetje dan moet het hier ook wel gaan lukken met zo’n fietsje voor Rens. Die gaat tot nu toe heel netjes om met z’n fiets. Hij wil zelfs graag een standaard hebben zodat hij hem netjes kan neerzetten haha. Waarschijnlijk is hij blijer met de standaard als met de nieuwe fiets.
Fietsen staan hier altijd binnen als ze niet gerbruikt worden, wat dat aangaat hoor ik af en toe m’n vader praten “fiets binnen zetten” vroeger had ik er een hekel aan als hij dat zei en nu doe ik het zelf ook. Gelukkig hoef ik dat tegen Rens zelden te zeggen.

Groetjes Ramona


#4

ik ken dat merk niet maar wij hebben een paar weken geleden een 16 inch fiets gekocht via internet en zijn daar zeer te spreken over.
Niet te duur (fietsenzaak schrok ik van de prijzen) en dan is het niet erg om over 2 jaar weer een nieuwe te kopen.

Kijk maar eens op www.prijskiller.nl

Mooi en niet duur en goed fiets!

Gr, Danielle


#5

Is idd een mooie fiets zeg. Maar wij hebben nu een alpina yabber gekocht via mp. leuke fiets en ziet er nog zo goed als nieuw uit op een paar kleine krasjes op het stuur na. Voor de rest is het een kwestie van poetsen en dan is hij weer zo goed als nieuw. Je kan echt wel zien dat dat fietsje altijd netjes binnen heeft gestaan en goed onderhouden is.

Groetjes ramona


#6

goed merk fiets,
hebben er 2 voor beide jongens,
niks op aan te merken.
groeten,