hallo allemaal
ik heb een vraag/probleem. Mijn zoontje is nu bijna 4en halve maand (19 weken)
hij is altijd een heel tevreden mannentje geweest. heel erg veel lachen en bijna nooit huilen.Hij gaat nu al ruim een maand naar een gastouder toe. Niet zo heel erg vaak aangezien mijn man en ik alle2 onregelmatig werken. Dus de ene keer is het 2 uur per week de andere keer 6 uur per week.
In het begin deed hij het daar ook heel erg goed. Sliep goed enz.
Nu sinds 1 week is het drama bij de gastouder. Wil niet in de box, wilt niet slapen op de arm is hij ook maar even tevreden. Nu is het thuis ook niet alles. Sinds hij heeft geleerd om van zijn rug naar zijn buik te rollen (maar nog niet terug) is het een groot drama. Hij huilt heel erg veel en heeft veel afwisseling nodig. Nu vind ik het thuis nog niet zo erg. Het is af en toe wel zwaar. Maar vind het vervelender dat hij bij de gastouder alleen maar huilt. Het is daar ook veel erger als thuis.
Zou dit nou kunnen komen doordat hij in een sprongetje zit? of is het een fase? (die hopelijk snel overgaat)
Hij heeft wel veel kenmerken van een sprongetje en als het goed is zit hij er ook midden in. Slecht slapen, hazeslaapjes niet snel tervreden enz.
hoop dat er meerdere mensen hier ervaring meehebben en misschien tips hebben om hem hier beter door te laten komen, want ik vind het zo sneu.