Alles zelf willen doen


#1

Onze meid is nu zover dat ik haar bijna geen eten mag geven en dat ze zelf met de lepel / vork wil warm eten.
Ook klom ze gisteren zelf de trap op en toen ze bijna boven was ging ze zelf de trap weer af achterste voren, net of ze dat altijd al deed. Ik liep er wel achter/voor, zodat ik ze zou kunnen opvangen als ze dreigde te vallen, maar dat deed onze klim geit niet .


#2

Leuk is dat he Sylvie kan ook zelf de trap op, maar er af heeft ze nog nooit gedaan Erg knap van Danielle
En eten met vork kan Sylvie ook, maar lepel echt nog niet Ze kan ook niet eten zelf prikken, dat moeten wij voor haar doen
Maar erg knap allemaal, ze worden echt heel groot nu he

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

“Zelluf doen!” Heel herkenbaar. Af en toe lastig (vooral als je een mama bent met soms te weinig geduld, haha), maar vooral heel leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Wij zitten nu inderdaad ook in die fase. Wij hebben zelf geen trap maar laatst bij vrienden ging damian inderdaad ook de trap op en gewoon vooruit met een handje aan de reling er weer af. Ik wilde hem ook een hand geven maar echt niet ik houd de reling vast en niet mama want ik ben geen baby meer hahahah


#5

Ja ik kan echt genieten van deze fase, alles zelf doen en toch geholpen willen worden door papa en mama . Inderdaad is het echt lastig als je haast hebt, maar dat probeer ik bij het eten te mijden.

Jullie ook allemaal succes met deze fase .