Alles wordt uitgekleed

Ik wordt er een beetje gestoord van maar Morgan kleed alles wat ze tegenkomt aan poppen en beesten uit. Ik ben de hele dag bezig met kleertjes te verzamelen en dat is op zich niet zo erg waren het niet dat alles ook steeds weer aangekleed moet worden zodat zij het weer uit de kleertjes kan helpen. Ik heb zelf paddington zijn hoedje en jasje losgeknipt omdat het van ellende bijna uit elkaar viel zo vaak is het aan en uit gegaan. Om het ‘bloot’ gaat het niet want daar is ze op het moment niet zo mee bezig het gaat alleen maar om het uit kleden geloof ik. Op zich wel grappig hoor maar ook erg vermoeiend.

Groetjes,

Michèle

Lekker hè
Hier nog zo eentje incl zijn eigen kleren en verkleedkleren. Van zijn eigen kleren krijgt hij in principe gelukkig alles zelf aan. Wel verkeerd om enzo maar daar kijk ik maar overheen Alleen zijn broek krijgt hij niet over zijn kontje. Maar verder indd de knuffels etc gek word je er van.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dat gebeurt hier ook hoor. Inderdaad vermoeiend, maar blijkbaar enorm fascinerend voor ze?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Eva heeft niet veel poppen die ze aan of uit kan kleden. Zelf wil ze wel de hele tijd haar eigen kleren uit, maar dat kan ook komen door de hitte van de afgelopen weken! Dat wordt nog wat mocht Morgan straks Barbie ontdekken!

Groetjes Rainbow, trotse mama