Alles tegelijk...:)


#1

Nou, het gaat echt erg hard met Senne deze week zeg!

Sinds dinsdag loopt ze echt, donderdag legde ze een gewone puzzel met 4 stukjes en die van 6 stukjes bijna… vandaag “liep” ze zelf de trap op en zat ze ineens op tafel!

Ze heeft echt een sprong gemaakt deze week, ik ben zo trots op dr!

Groetjes van Sascha en Senne


#2

Goed zeg al zal ik aks ik jou was het tafel zitten er wel weer uithalen

Groetjes,

Michèle


#3

Haha, snel kan het gaan, hè? Goed zeg!

Groetjes,
M


#4

@Michèle Ja, dat van die tafel vond ik ook geen succes, hihi!
Maar dat is ook mijn eigen fout. Wij hebben een heel laag salontafeltje en ik zit daar (ongemerkt) heel vaak op. Gebruik het meer als bankje zeg maar. Dus toen ik er vanmorgen weer eens opzat klom ze in een seconde naast me…
Tja, je leert ook nog eens wat van jezelf door je kindje

We hebben wel een driftkikkertje momenteel dus denk dat de ontwikkelingen nog wel even doorgaan!

Groetjes van Sascha en Senne


#5

Ken het, zo moet ik heeeeel erg op mijn woorden passen op het moment

Groetjes,

Michèle


#6

wauw! wat veel ineens! ja dat zijn die “sprongen” inderdaad. geweldig! goed hoor van Senne.


#7

Leuk is dat he, als ze opeens weer zoveel meer kunnen!!
Ik herken dat wel van mn zoontje. Die gaat ook altijd met sprongen. En dat houd niet op na het oei ik groei boek hahahah.
Zo telt hij nu opeens in het engels tot over de 100 en leest bijna vloeiend boekjes. Heeft vorige week zijn eerste leestoets gehaald!! (terwijl ze toch pas in groep 3 beginnen met ik, rik etc).

Dochterlief doet het allemaal wat geleidelijker. Daar hebben we het eigenlijk vaak nog niet eens zo in de gaten, maar stilletjes kan ze eigenlijk ook al heel veel.
Ik heb bij haar ook eigenlijk bijna nooit echt bewust de sprongetjes gezien. Alleen die van 8 maanden was een duidelijke.
Puzzelen doet ze echt nog niet. Maar klimmen en klauteren (op de tafel, in de vensterbank etc.) deed ze al voordat ze kon lopen
Ze is op t moment ontzettend aan het moederen over dr popjes. Zo lief!!!


#8

Wat goed van Senne! Wat minder voor de tafel…
Geniet ervan!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#9

Knap hoor van Senne!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#10

Voor het eten klom ze gezellig naast papa op de hoge bank

@Suzje: Wat knap, tot over de 100 in het Engels!
Ik heb bij Senne de sprongen van 8 mnd en die van 15 mnd erg goed gemerkt, de andere gingen (bijna) geluidloos voorbij…

De puzzels zijn leuk maar als het niet lukt worden ze met een hele hoop luid gemopper van de tafel geveegd! Ze wil nog veel meer dan dat ze nu kan…
Viel me wel op dat ze vandaag veel minder liep dan de vorige dagen, miss meer met andere dingen bezig??

Groetjes van Sascha en Senne


#11

Goed zo Senne!!!


#12

Wat knap van Senne !!

Zijn die sprongen toch nog ergens goed voor

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#13

zo, dat is wel heel veel tegelijk! Knap hoor.
Kan ze zichzelf nog wel in de hand houden nu ze opeens zoveel kan?

Het gaat echt snel hoe zo’n klein babytje in 2jaar zo groot kan worden en wat ze dan allemaal al kunnen en doen :open_mouth:

Liefs Shirley


#14

Toppertje!
High five van Jasper

Lilypie Premature Baby tickers